Външни коментари за хотел Финландия, Пампорово

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Ревю на хотел Финландия

Коментар на Ивайла Христова от 10.02.2023 за престой 05-02-2023 - 09-02-2023

Хотелът не е много чист. Храната не е сготвена добре и има сурова храна. На закуската почти нямате избор и всяка вечер предлагат една и съща храна. Персоналът не е много дружелюбен. Стаите не се поддържат чисти. Басейнът е студен и не се поддържа. Единственият плюс на хотела е, че е близо до пистите.

Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни

Пролетен отдих

Коментар на Иван Шаламанов от 09.04.2018 за престой 01-04-2018 - 05-04-2018

От 1 до 5 април проведохме пролетен отдих /зелено училище/ с 30 ученици от Карлово. Хотелът е без забележки - много добре отоплен, топъл голям вътрешен басейн, достатъчно игри и забавления, отлично обсужване и високо качество на храната в ресторанта, отзивчив, търпелив и любезен персонал. Много тих и чист район, идеален за пешеходен туризъм. Препоръчваме!

семейство с малко дете

Коментар на Роси от 16.02.2015 за престой 14-02-2015 - 15-02-2015

Останахме много доволни от хотела. Единственият проблем беше, че ни настаниха чак към 16.30 ч. Чисто е,топло, храната е много разнообразна, водата в малкия басейн беше топла, а освен това пред хотела има мини писта, идеална за пързаляне с шейни.

Хотел Финландия

Коментар на Петя от 14.02.2015 за престой 13-02-2015 - 14-02-2015

Настаняването трябваше да е в 14:00,а всъщност е когато ти изчистят стаята( 16:00-17:00).Персоналът е не любезен и не гостоприемен. Стаите са студени.

почивка

Коментар на Ivanovi от 15.01.2011 за престой 26.12.2010 - 30.12.2010

Хотелът е ужасен.Отидохме уж да си починем от 26 до 30 , но на 27 си тръгнахме.Беше много студено в стаите.Масите в ресторанта лепнеха от мръсотия.Басейна беше леден и стар.Фитнеса беше счупен.Закуската беше смачкан кроасан с \"мляко\" (90% вода) Не ви препоръчвам този хотел!!!

Добавен на 22 Февруари 2014 В 20:22: от :) :) :)

· Хотелат е великолепен всички сложители ти обръщат внимание всичко е топло и приятно масите лащят от блясак затова не слушайте тези лажи ХОТЕЛА Е СТАХОТЕН

hotel finlandia

Коментар на albena от 28.08.2010 за престой 16082010 - 21082010

mnogo e hubavo chisto hranata e super

Страхотният хотел

Коментар на Михаела от 28.07.2009 за престой 25Април 2009г. - 29Април 2009г.

Здравеите!Аз се казвам Михаела Стаменова и съм една от многото доволни от хотела.Тази година с моят клас бяхме на Зелено училище в пампорово в хотел Финландия.Беше най-хубавото място където с класа ми сме ходили на Зелено училище.Аз съм на 11 години и за мен това беше поседното място където отидох с 4д клас от 54СОУ св.Иван Рилски жк.Толостой.Храната беше на ниво,басейна беше чист,игралната зала беше супер и много деца ходеха там да се занимават.Беше страхотно!Ходихме в Смолян в планетариума,в Ягодинската пещера,в Бачковския Манастир и на още много места.За хотела мога да кажа само:Страхотен хотел с уюутни стай забавления страхотна храна напитки и всичко друго.Просто беше СТРАХОТНО!СТЯГАЙТЕ БАГАЙЖИТЕ ХОТЕЛА ВИ ЧАКА!Довиждане

Добавен на 23 Януари 2015 В 18:57: от Калина

· И ние тази гадина ще ходим и искам да питам дали басейна е с минерална вода?

Добавен на 12 Януари 2014 В 09:14: от Лорета

· И аз бях там на зелено училище и е невероятно!!!Басейна е голям и много топъл!Стаите са просторни-аз бях в апартамент.Храната е вкусна и всяка вечер различна.Аз съм на 11 и го посетих с класа през 2012г.Невероятен хотел

Добавен на 24 Април 2012 В 15:34: от анонимен

· И ние бяхме на зелено училище, но нито на закуска, нито на обяд, нито да вечеря имаше нещо за пиене. Хотела ми харесва, но има още какво да се подобри.

престой в хотел Финландия

Коментар на Искра Журбенко от 10.09.2007 за престой 06.09.2007 - 08.09.2007

Чета коментара, който е написала Светлана Митева за хотела и пакетните цени и не мога да повярвам, че сме били по едно и също време, 6,7,8.09.2007г. Да, действително хотелът е в тихо и уединено място с чудесна природа около него, и май само това е преимуществото.Стаите не са нищо особено и в никакъв случай не отговарят на хотел 4 звезди, не искам да описвам шведската маса, просто срам и позор, с нарязани на половинки кабапчета и на третинки банани, да не говорим за единствено работещото малко ресторантче, построено по някакви странни архитектурни закони, в което пушенето беше забранено, това не е лошо, ако работеше друго заведение в хотела, но механата и барбекюто, както и нощния бар бяха затворени!!! Мит е, че хотелът е на 15 минути от центъра, когято поискахме да наемем такси, за да отидем до центъра, се оказа, че в Пампорово няма таксита!Бяхме заложници на хотела и разбира се, напуснахме по-рано,няма да разказвам за бясното строителство в курорта и за цените на другите заведения, кракът ми няма да стъпи повече в този курорт!

Хотел Финландия

Коментар на Светла Георгиева Митева от 05.09.2007 за престой 02.09.07 - 03.09.07

Хотелът е невероятен - голям и с приятно изложение: просторна поляна и гора. Новото крило на хотела е изключително луксозно, но и реновираните стаи са приятни. Фоайето, лоби-бара, механата и ресторанта са много чисти. Изхранването е на богата блок-маса. Персоналът е изключително учтив и любезен. Пътят до хотела е добър. Горещо препоръчвам хотел "Финландия"! Ако се използват и пакетните оферти за определени периоди /стая, закуска и вечеря/ ще изживеете една наистина прекрасна почивка на сравнително прилична цена.

Добавен на 14 Март 2012 В 19:24: от Десислава Георгиева

· Никога не бих препоръчала този хотел! Учряхме от студ, в стаитв беше студено, а в коридорите трябваше да се минава с яке. Аз живея в къща и по принцип търпя на студ, но това беше прекалено. Бяхме с трите си деца и в момента пиша от болницата, където сме с малкия, който на нашата " почивка" убасно настина и за жалост стигнахме до тук.