Външни коментари за Хотел Андалусия, Елените

× Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!

Лицето на Българския туризъм - мнения и препоръки

Коментар на Евелина Тодоранова от 10.09.2014 за престой 01-09-2014 - 06-09-2014

Обект: Хотел “Андалусия Бийч” – категория четири звезди, комплекс “Роял клуб Виктория - Елените”, фирма “Виктория Груп АД” Период на ползване на базата: 01 – 06 септември 2014г. Локация: Отлична. Природа: Източна Стара планина, завършваща с нос Емине, където Балканът среща морето – КРАСОТА. Плаж: Добре поддържан, чист с удобни шезлонги. Забележка: Плажната ивица е сравнително тясна и не отговаря на капацитета на хотелите. Налага се сутрин рано почиващите да запазват шезлонги, тъй като местата към 10.00ч. се изчерпват. Препоръка: При планиране на застрояване в Черноморски комплекси, особено от затворен тип, предвидената леглова база трябва да е съобразена с размера на съответната плажна ивица и броя на шезлонгите, които могат да се разположат. Парк: Изключително красив, перфектно поддържан, чудесно подбрани и подредени растителни видове. Хотелска база: Отличен архитектурен и интериорен дизайн. Забележка: Външните тела на централната климатична система са разположени непосредствено до сградите на хотелите, денонощно генерират шум и вибрации, което смущава съня на почиващите и действа негативно върху нервната система. Препоръка: Необходимо е да се вземат мерки, относно шумоизолацията на външния климатичен блок. Стаи: Просторни, удобни, уютни. Забележка: 1. Спалното бельо е видимо остаряло и захабено и по изискване на категоризацията трябва да се сменя поне на три дни. 2. Хавлиите за баня също са стари и захабени и трябва да се сменят всеки ден. 3. Липсват някои консумативи като игленик, обувалка, препарат за почистване на обувки. Чехли за еднократна употреба, шапки за баня и други консумативи за еднократна употреба се смятат за екстри, но е препоръчително да са в наличност в хотел с четири звезди. 4. Почистването на стаите с прахосмукачка трябва да се извършва всеки ден. 5. Ваната в банята е видимо замърсена, също трябва да се почиства всеки ден със съответните дезинфекционни препарати. Заведения за хранене: Основен ресторант към хотела – прилича по-скоро на столова за бързо хранене, отколкото на четиризвезден ресторант. Забележка: Много лоша организация на хранене. 1. За храни и напитки се чака на дълга опашка. 2. Местата в ресторанта не достигат. Понякога се налага да се чака за свободна маса. 3. Менюто е еднообразно. 4. Изборът на ястия е ограничен. 5. Вентилацията в ресторанта е лоша, носи се миризма на пържен лук, помия и хлорна вар, която напомня на болнична столова. 6. Някои продукти не са с нужното качество, напр. Сиренето, което всъщност не е сирене, а някакъв продукт от палмово масло. Препоръка: Чрез туристическия сектор, пред чуждестранните гости би трябвало да се рекламира високото качество на популярните български хранителни продукти, с цел създаване на по-добър имидж на международния пазар. 7. За “А ла карт” ресторантите трябва да се чака на опашка за предварително записване, като наличието на свободни места не е гарантирано. Менюто се свежда до избор между три вида салати и три вида основни ястия, които са с ограничен грамаж. Персонал: Коректни и любезни служители. Веднага се отзовават на сигнали за нередности и в рамките на тяхната компетентност се стремят да ги отстранят. Препоръки: 1. Категоризацията на хотелите трябва да има срок на валидност, след който да се подновява процедурата за категоризиране. 2. Създаване на контролен орган /по възможност неподкупен/, който да осъществява проверки на туристическите обекти и да налага съответни санкции. 3. Създаване на критериална база, относно “Ол инклузив” обслужването.

Нещо се обърка!
Нещо се обърка!

Внимание: Отговорите и коментарите на сайта visit.BG са под редакторски контрол. Като отговор можете да изразите своето мнение относно коментара, който е публикуван по-горе. Ако искате да изразите изцяло Ваше мнение за обекта, моля използвайте линка "Добави коментар"!
Всеки, който отговаря на коментарите се съгласява изрично с нашата Политика за лични данни