ОЦЕНКА: 3.99 / 5 от 9
Белослава (семейства с малки деца ) от
07 Август 2020 до 10 Август 2020
Белослава (семейства с малки деца ) от 07 Август 2020 до 10 Август 2020
· На рецепция в хотела са обособени три гишета за обслужване. Интересен е факта, че обслужването ставаше на едно гише, докато другите двама служители просто стояха. След като изчакахме да ни дойде реда бяхме посрещнати с въпроса ,,Вие за какво сте дошли?\". Изпаднахме в недоумение от нелепия въпрос. Обяснихме, че сме гости на хотела и представихме ваучер за настаняване. Попитахме и за паркоместата, които бяхме запазили от миналата седмица по телефона. Услугата се предлага на сайта на хотела. Оказа се, че такава услуга в дадения момент не се предлага и дори бяхме попитани с кого сме разговаряли. В този момент служителя се сети, че разговорът е бил с него и ако има свободни места сме можели да паркираме. Като цяло цената за предлаганата услуга НЕ ОТГОВАРЯ на качеството. Базата е амортизирана и остаряла и се поддържа зле.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.
Гост (самостоятелен пътник) от
21 Октомври 2016 до 28 Октомври 2016
Гост (самостоятелен пътник) от 21 Октомври 2016 до 28 Октомври 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ива (млада двойка ) от
31 Декември 2015 до 03 Януари 2016
Ива (млада двойка ) от 31 Декември 2015 до 03 Януари 2016
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Ангел (семейства с малки деца ) Публикувано на
03 Юни 2015
Ангел (семейства с малки деца ) Публикувано на 03 Юни 2015
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Петя (гост) Публикувано на
03 Януари 2013
Петя (гост) Публикувано на 03 Януари 2013
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Борислав (гост) Публикувано на
26 Септември 2011
Борислав (гост) Публикувано на 26 Септември 2011
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Георги (млада двойка ) Публикувано на
09 Януари 2011
Георги (млада двойка ) Публикувано на 09 Януари 2011
· На рецепцията, при настаняването ни, не успяха да ни отговорят на въпроса в кой от двата ресторанта е предвидено да посрещнем Новата година. Персоналът в новогодишната вечер беше крайно недостатъчен, поради което храната беше поднасяна студена. Програмата беше доста слаба-дисководещият изобщо не беше наясно за какво е там, като дори не обяви наближаването и настъпването на Новата година. Посрещнахме 2009 година в хотел \"Аква\" - Варна и смело мога да заявя, че разликата е огромна. Не знам дали причината е в икономическата криза или в не добрата организация, но по този въпрос може много да се поработи. Иначе, нямаме забележки за хотела и обслужването през останалите три дни.
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Жечо (възрастна двойка ) Публикувано на
04 Януари 2011
Жечо (възрастна двойка ) Публикувано на 04 Януари 2011
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Красимира (самостоятелен пътник) Публикувано на
14 Юли 2010
Красимира (самостоятелен пътник) Публикувано на 14 Юли 2010
· staiata e za remont, stenata pod prozoreca e v ujasno sustoianie, moketa e s ogromno petno, ne moje6 da vzeme6 du6 bez da se obrazuva lokva na poda nezavisimo kolko vnimatelno go pravia, a ne tova e ideata za relaxira6t du6... zakuska - niakoi ot produktite sa podneseni lo6o, ako ne moje da predlojite plodove, ne go pravete, no nariazvaneto na banan, portokal i greipfrut e sme6no...domatite biaxa pod vsiakakva kritika.. preporu4vam xotela samo za kratuk prestoi i zaradi blizostta s glavnite putni arterii v slu4ai 4e se putuva s avtomobil..
· Бих препоръчал хотела на приятели.
Добавен на 20 Декември 2016 В 07:54: от Екипът на Хотел Аква
· Благодарим Ви за направената оценка.