ОЦЕНКА: 4.75 / 5 от 5
Мариета (гост) Публикувано на
14 Юли 2011
Мариета (гост) Публикувано на 14 Юли 2011
· Апартхотелът е много добре поддържан, апартаментите са отлично обзаведени и хигиената е на много добро ниво - ежедневно мокро почистване на всички стаи, оправяне на леглата, измиване на съдове, почистване на банята и ваната, подмяна на хавлиите и тоалетните принадлежности. Персоналът и особено управителката на комплекса са много любезни и отзивчиви и се стараят да решат всички възникнали проблеми /повреда на бойлера/ бързо и по възможно най-добрия за гостите начин.
· Паркирането е проблем, тъй като пред хотела има много малко паркоместа, които винаги са заети, а ползването на подземния гараж се заплаща допълнително. Освен това, адресът на хотела не съответства на действителното му местоположение - от посочената ул. Ропотомо не може да се влезе в хотела. Входът му е от улица - тупик, срещу входа на ресторанта на хотел \"Мартинез\".
· Бих препоръчал хотела на приятели.