ОЦЕНКА: 4.30 / 5 от 33
Ваня (семейства с малки деца ) от
23 Юни 2019 до 29 Юни 2019
Ваня (семейства с малки деца ) от 23 Юни 2019 до 29 Юни 2019
· плажът, курортът, морето
· Така нареченото изхранване AI не покрива и 30% от предоставените спрямо изброените по оферта услуги.Качеството на храната беше изключително ниско, еднообразно, липсващи изцяло хранения, въпреки изброени по оферта /говоря за междинни хранения от 15 до 17ч на пул бара, освен сладолед и прехвърлени сладки от закуската ако търпеливо дочакаш след 20 минутно мудно обслужване от персонала /, постоянно свършваше алкохола преди изброеното раб.време, дори и в главния ресторант по време на вечеря. Иначе самият хотел не е лош, но е леко амортизиран, хигиената не е на нужното ниво за 4 звезди , говоря за общите части на хотела, лоби бара, басейна. Системата за отсервиране в ресторанта трябва да се промени изцяло, не е нормално докато се храниш да обикалят около теб на по-малко от педя разстояние с количка, пълна с мръсни прибори и чинии, а шумът от хвърлянето на прибори и тракането на чинии е ужасен . За сравнение миналата година бяхме в същия курорт на 3 звезден хотел и никога не разбрах кога са отсервирали или заредили масите за следващо хранене. Като цяло почивката беше чудесна заради курорта, плажа, морето, разположение на хотела, но не бих резервирала отново в този хотел. Благодаря на Съни турс, към тях намам забележки.
· Не, Бих препоръчал хотела на приятели.