Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Празничен уют

    Коментар на Валентина Георгиева от 23.01.2018
    В началото на Новата година получихме усмивка, топлина и уют при Чорбаджийката в Калофер. Къщата за гости ни привлече веднага с дворчето и разнообразните дръвчета, със специално уредената механа, където се чувстваш част от друго - примамливо - време. Живият огън, старинните предмети, хубавото вино създават необикновено настроение, благодарение на което човек се освобождава напълно и се отдава на спокойствие и хармония. През прозореца в спалнята се вижда паметникът на Ботев! Бяхме много щастливи и благодарни! Със сигурност ще отидем отново, и то през зимата!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Студени остатъци от храна

    Коментар на Николова от 03.01.2017
    Нашето семейството беше в къщата след Коледните празници, акто имахме включени закуска и вечеря в пакета. По пътя се шегувахме, че сигурно ще дояждаме остатъци от храната по Коледа. За пореден път се потвърди това заключение - вечерите бяха студени остатъци от предишни блюда, като изключим пилешките будчета и панирания кашкавал, поднесен със заледен като кокал хлаб;всичко това във студена механа. Последният проблем го решхме, като носехме чиниите в стаята, в която открихме капан за мишки зад телевизора на третия ден. Добре, че детето не полюбопитства какво има вътре, още един ден проявихме търпение. Закуските бяха сурови мекици, сандвич с яйце и вмирисано (престояло) сирене, поне единият път имаше топла баница. Нямаше и къде да стоплим храната - механа без печка или микровълнова.
    Стопанката явно не й се занимаваше с нас - не само храната, но й чистенето в стаята е било набързо и неугледно, тъй като открихме боклуци в шкафчетата, а и душкабината сигурно е била само изплакната, личаха си стари петна, лирата в банята беше мръсна.
    На тръгване стопанката на къщата ни пита за препоръки към обслужването. Само дето не й се измяхме в лицето, тъй като не искахме да си разваляме презниците, се въздаржахме и се сбогувахме на бързо.
    Подкрепен: 10 | | | Отговори | Сподели

  • Чудесно място за почивка

    Коментар на Петър Христов от 14.08.2013
    Това прекрасно място за почивка в Калофер задължително трябва да се посети. Не съм виждал друга толкова красива къща за гости - всички тези цветя, озеленяване, масички на открито, висок чардак (зала за хранене) с панорамна гледка :)
    Отделно на това предлаганата храна в механата е направо изкусителна - задължително пак ще дойдем, за да си поръчаме от речната пъстърва и огромните сачове. Механата е също така и винарна, предлагат се над 50 вида различен алкохол и вино :)
    Подкрепен: -2 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.12.13 в 11:21 ч. от пенчо Отбележи като неуместен

    мдааа, намирисва на реклама...


  • Отговор на г-н Ауад

    Коментар на Вероника Кънева, управител от 13.06.2012
    Господин Ауад,

    крайно непочтено е от Ваша страна да обикаляте интернет форумите и да „плюете“ (извинявам се за израза) по нашата къща за гости – Вие самият не сте се оплакали от нищо по време на Вашия престой. Съвсем нормално и логично е, ако има някакъв проблем, да ми съобщите на мен като управител и ако трябва да Ви дадем нова стая. Искам да отбележа, че при нас компромис с хигиената не се прави – нашите стандарти дори са много по-високи от тези на други къщи за гости. За почистването отговаря хигиенистка, ако казаното от Вас е дори и на половина вярно – тя ще бъде санкционирана. Още веднъж казвам – ако бяхте направили рекламация на място, веднага щеше да Ви се предостави нова стая.

    Това беше за хигиената. Сега за храната – вие идвате при нас с ваучер за намаление, който не дава избор на храна. ВЪПРЕКИ това, ние Ви предоставяме не семпла вечеря, ами пържола с гарнитура и десерт. Вие обаче сте вегетарианец (не сте съобщили предварително този факт). ВЪПРЕКИ това Ви се предоставя вегетарианска вечеря по ваше желание. Вие харесвате яденето, дори искате рецепта!

    Трето: по телефона беше уговорено настаняване в 14,30 ч., а не в 14,00 ч. Четвърто, г-н Ауад, Вие имахте резервация за 25 май, която отменихте един ден по-рано. Нашата политика за анулации позволява това да става най-малкото седмица по-рано, т.е. вашият ваучер трябваше да изгори, но аз Ви направих компромис и смених датата, въпреки че загубих клиенти, които можеше да дойдат на Ваше място.

    Пето: за таксата от 10 лв. за кучето бяхте уведомени още преди вашето пристигане – вие знаехте за нея, но решихте, че ще дойдете с куче. Нищо против животинчето, но трябва да знаете, че не навсякъде домашни любимци са разрешени, а там където са – в повечето случаи се събира такса. Кучето може и да е чисто, но съгласете се, че след него остават косми и хигиенистката трябва да почиства допълнително след него. Затова се събира и тази такса.

    Шесто: закуската първия ден бяха банички, които бяха извадени горещи от фурната, а на втория имаше кифла, която беше опечена вечерта, за да е готова навреме рано сутринта – отново специална поръчка, защото г-н Ауад е вегетарианец. В същото време дамата с Вас закуси палачинки, приготвени сутринта.

    Седмо: г-н Ауад за какви високи цени говорите, след като с Вашия ваучер за 49 лв. Вие получихте две нощувки със закуски и вечери. Нашите цени не само са атрактивни, но искам да кажа, че имаме гости, които идват при нас специално заради кулинарните специалитети.

    И последно, за да докажа, че „При чорбаджийката“ е запазена марка на една от най-добрите къщи за гости в региона, искам да Ви информирам, че по една от националните телевизии се подготвя репортаж за нашата къща, с който ще се рекламира туризма в страната ни. Скоро видеото ще бъде качено и на нашия уебсайт, както и на страницата ни във Фейсбук.

    Г-н Ауад, не знам какво целяхте с тези писания, но определено не беше почтено от Ваша страна така да изопачавате фактите. Останете със здраве, а на нашите нови гости искаме да кажем: ДОБРЕ ДОШЛИ!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Крайно недоволен.

    Коментар на Георги Ауад от 10.06.2012
    Пристигаш към 14:00 (по предварителна уговорка) и трябва да чакаш още около 45 минути, за да дойде съдържателя и да те пусне поне багажа да си оставиш. Влизаш в банята, а тя още не е изчистена от предишните гости. Дори опит за изчистване не е направен. Оставени са сапуни, шампоани, косми и коси, фасове(!), седалката на тоалетната чиния е опръскана с кафе, и урина, а и отгоре на всичко, ако си мъж и искаш да се облекчиш трябва да я придържаш, защото пада. А и топлата вода ти е спорен момент...може да има, но може и да няма. Платил си си ядене, което според съдържателя се ограничава до месо на скара. Закуската ти се приготвя предишната вечер, а когато те питат кое за кога го искаш е просто за да се намираме на приказка, не е за да ти го сервират, когато сте се уточнили. А за парите дадени за ядене в тази къща, можеш преспокойно да си хапнеш навън и да си по-доволен. Къщата е хубава, двора е хубав.Чардака е супер, но нищо от тия плюсове не компенсира дори и малко липсата на хигиена в санитарния възел и претупването на храната. Просто е смешно и жалко да имаш 5 госта и да не можеш да им сервираш нещо топло и прясно приготвено.Кафе сутринта? "Негърска пот". Доста известна марка, но и крайно слабичко. Взехме и домашния любимец, таксуваха го по 10 лева на вечер, незнайно защо при положение, че не се наложи да се чисти след него (ние си почистихме), не сме го оставяли в къщата, за да се налага да го гледа някой и да се занимава с него, ядене му бяхме взели от вкъщи. Тия 10 лева на вечер бяха за...ами не знам, честно казано. Ако отивате натам - премислете и вижте други варианти.
    Подкрепен: 17 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"