Нова Година в Перелик
Нова година 2021г.
Офертата е валидна само при включена нощувка на 31.12.2020г.
Вид помещение |
29.12.20-03.01.21 |
||
3 нощувки |
4 нощувки |
5 нощувки |
|
Двойна стая (легло) |
561 лв. |
712 лв. |
840 лв. |
Джуниър суит (легло) |
585 лв. |
748 лв. |
885 лв. |
Едноспален апартамент (легло) |
645 лв. |
820 лв. |
975 лв. |
Двуспален апартамент (легло) |
619 лв. |
780 лв. |
925 лв. |
Обявената цена е в лева, на човек и включва: нощувки, закуски и вечеря на блок маса в ресторанта на хотел Перелик, Транспорт до ски зоната и обратно (по график), Ски гардероб за съхранение на собствено оборудване в хотела и на ски център 2 Малина, Безплатен Wi-Fi интернет достъп в целия хотел, застраховка, туристически данък, Наличен безплатен открит паркинг до изчерпване на наличните места (без резервации)
Доплащания към пакета за настаняване:
*Новогодишен куверт на сет меню с включена празнична вечеря и музикална програма в:
- ресторант Перелик – 190 лв. за възрастен, 95 лв. за дете от 7 до 12 ненавършени години.
- ВИП зала Родопи – 220 лв. за възрастен, 95 лв.а за дете от 7 до 12 ненавършени години.
*Детският новогодишен куверт за деца до 7 ненавършени години е безплатен.
*Пакетните цени на НВ не включват вечеря на блок маса на 31.12.20 г.
*Новогодишният куверт е задължителен за всички пакети в офертата.
Допълнителни услуги:
- Достъп до Body and Soul SPA Lounge в хотел Перелик с ползване на плувен басейн, инфрачервена сауна, финландска сауна, кедрова сауна, билкова сауна, сауна парилка, достъп до хамам стая, арома и билкова парна баня, ледена стая, приключенски и хоризонтален душ, релакс зона, джакузи и фитнес – 20 лв. за възрастен и 10 лв. за деца от 7 до 14 ненавършени години на ден. Деца до 7 години влизат безплатно с придружител.
- Закуска Premium в а-ла-карт ресторант Орловец с богато меню от разнообразни здравословни и местни ястия и напитки –доплащане: 23 лв. за възрастен, 15 лв. за деца от 7 до 12 ненавършени години.
Условия за настаняване на допълнителни гости:
- Единичното настаняване в Новогодишния период се калкулира като двойно настаняване.
- Дете до 7 ненавършени години на допълнително легло се настанява безплатно
- Дете от 7 до 12 ненавършени години на допълнително легло заплаща 50% от цената на редовно легло за възрастен
- Възрастен на допълнително легло заплаща 75% от цената на редовно легло за съответния тип помещение.
*Отстъпката за възрастен/дете, настанен на допълнително легло важи при пълна заетост на редовните легла.
Наличен платен закрит гараж в хотела. Заплащането се прави на място при наличие на свободни места.
При по-малко от 30 човека изхранването е по меню.
Изхранването по пакетите е на блок маса в ресторанта на хотел Перелик.
Закуската включва консумация на топли и безалкохолни напитки, фрешове и вода. Вечерите не включват напитки.
Закуската на 1 януари 2020 година е с удължено време и продължава до 11 часа.
Цената на 31 декември 2020 г. изключва вечеря на блок маса. Новогодишната вечеря е на сет меню.
Капацитет за настаняване по типове помещения:
- Двойна стая максимано настаняване 2-ма/няма възможност за поставяне на допълнително легло/
- Джуниър суит 2+2 (ок. 40кв.м.) – голямо помещение с две редовни легла или спалня, разтегателен диван, баня с душ.
- Едноспален апартамент 2+2/ мезонет (ок. 50кв.м.) – помещение с две стаи: отделни спалня с две редовни легла или спалня и холна част с разтегателен диван, балкон и баня с душ. В мезонетите има стълбище, което свързва двата етажа от помещението.
-Двуспален апартамент/ мезонет 4+2(ок. 70кв.м.) – помещение с три отделни стаи: две отделни спални, всяка с по две редовни легла или спалня, обща холна част с разтегателен диван, балкон, баня с душ и втора тоалетна. Всички дивани са с размери 140х190см и могат да настанят 1 възрастен или 2 деца. В мезонетите има стълбище, което свързва двата етажа от помещението.
*Всички джуниър суити, едноспални апартаменти и мезонети в хотела разполагат с две редовни легла, а двуспалните апартаменти и мезонети - с 4 легла. Всички допълнителни легла са разтегателни дивани (140см х 190см).
Политика и условия за анулации и неустойки:
Политика за анулации по резервации с РАННИ ЗАПИСВАНИЯ:
Анулиране на потвърдени резервации по ранни записвания могат да бъдат направени без неустойка до 14 календарни дни преди настаняване. При анулиране на резервации в периода между 13-тия и 5-ия ден преди пристигане, неустойката е в размер на 50% от сумата по резервацията. При анулиране в периода от 4-тия ден до деня на настаняване или при неявяване на туристите в деня на настаняване неустойката е в размер на 100% от стойността на резервацията. При преждевременно напускане или съкращаване на престоя на всички или част от гостите по резервацията - суми не се възстановяват, а неползваните дни по резервациите се оформят като неустойка.
Политика за анулации по стандартни резервации за ЗИМЕН СЕЗОН (01.12.20-28.12.20 и 04.01.21-15.04.21): Анулиране на потвърдени резервации, които не са по ранни записвания, могат да бъдат направени без неустойка до 5 календарни дни преди датата на настаняване. При анулиране на резервации в периода между 4-тия ден и деня преди пристигане, се дължи неустойка в размер на 50% от сумата по резервацията, но не помалко от сумата за 1 нощувка. При неявяване на туристите в деня на резервацията се дължи неустойка в размер на 100% от сумата по резервацията. За целта се удържа цялата предплатена сумата по резервацията, а клиентът получава документ за преоформянето на аванса в неустойка по имейл. В случай на преждевременно напускане или съкращаване на престоя на всички или част от гостите по резервацията - суми не се възстановяват, а неползваните дни по резервациите се преоформят като неустойка.
Политика за анулации по резервации за НОВА ГОДИНА (29.12.20 – 03.01.21): Анулиране на потвърдени резервации за Нова година могат да бъдат направени без неустойка до 30.11.2020г. При анулиране на подобни резервации в периода от 01.12.2020 г. до 15.12.2020 г. се дължи неустойка в размер на 50% от общата стойност на резервацията. При анулиране на подобни резервации след 16.12.2020 г. или при неявяване на туристите в деня на настаняване се дължи неустойка в размер на 100% от общата стойност на резервацията. При преждевременно напускане или съкращаване на престоя на всички или част от гостите по резервацията - суми не се възстановяват, а неползваните дни по резервациите се преоформят като неустойка.
* Връщане на сумите, когато са дължими такива от страна на Хотелиера, става в срок до 14 дни от датата на анулацията.
Политика и условия за промени по резервации с РАННИ ЗАПИСВАНИЯ: Всички промени по резервации с отстъпка за ранни записвания (като промяна на броя туристи и продължителност на престоя), направени след крайният срок на заплащане на пълната сума по резервацията, водят до отпадане на отстъпката за ранни записвания и преизчисление на общата сума по резервацията по стандартни цени.
Политики, валидни за всички резервации по периоди:
При платен аванс от 50% от стойността на резервацията, но при липса на направено доплащане в указаните срокове, потвърдената резервация се анулира автоматично от Хотелиера. В този случай Хотелиерът изпраща на Клиента уведомление за направената резервация в еднодневен срок от датата, на която Клиента е следвал да направи доплащането и документ за преобразуването на аванса в неустойка по имейл, предоставен при направената резервация. Възстановяването на всички неусвоени суми по направени потвърдени резервации се възстановява в срок от 14 календарни дни от датата, на която са направени промените по резервациите и са изпратени документите за преоформянето на платените аванси.
Условия в случай на Ковид ситуация
В условията на пандемия, при обявяване на извънредно положение или извънредна епидемиологична обстановка от компетентните органи в Република България, водещи до невъзможност за влизане в страната, затваряне на отделни градове и региони в страна, както и засягащи региона, в който попада к.к. Пампорово, поради което е наложена забрана за предоставянето на хотелски услуги или се оказва невъзможно предоставяне на предплатените резервации, хотелът ще компенсира туристите. Същото се отнася и до случаите, в които държавата, в която пребивава и от която идва туриста, забрани излизането от страната с цел туризъм. Най-общо тези компенсации ще бъдат наречени Компенсации за Ковид ситуация
Компенсации за Ковид ситуация
1. При възникване на Ковид ситуация, когато не е изтекъл срокът за безплатна анулация, клиентът може да се възползва от всички права за безплатна анулация на резервацията. В този случай и при условие, че са спазени всички срокове за анулация, Хотелиерът ще е длъжен да върне предплатената сума по резервацията в срок от 14 дни от датата анулацията.
2. При Възникване на Ковид ситуация и изтичане на срока за безплатна анулация по резервацията, клиентът има право да избере между една от следните опции, за което следва да информира писмено Хотелиера в срок до края на извънредната ситуация (lock down):
a. да промени датите на престоя за други дати удобни за него, с възможност за настаняване в срок до 12 месеца от датата на анулацията, като усвои предплатената сума по резервацията според актуалните ценови условия на променения период.
b. ако, клиентът не желае да промени датите и не желае да ползва услугата, то той дължи неустойка по резервацията в размер на 50% от стойността на резервацията, а Хотелиерът е длъжен да върне остатъка от предплатената сума в 30-дневен срок след получаване на уведомлението на Клиента за направения избор. Хотелиерът си запазва правото на промяна в политиката за резервации и анулации, в случай на законови промени или изрични указания на държавни органи на Република България при Ковид ситуация.
Екстри
- Асансьор
- Ресторант
- Бар
- СПА център
- Магазин
- Паркинг
- Бизнес зала
- Фитнес
- Закрит басейн
- Обмяна на валута
- Джакузи
- Ски гардероб
- Дискотека
- Конферентна зала
- Сейф
- TV
- Интернет
- Безплатен WI-FI
- Телефон
- Хладилник
- Мини бар
- Баня
- WC
- Бюро
- Тераса
- Сейф
- Сешоар
- Билярд
- Боулинг
- Екскурзовод
- Велосипеди
- Езда
- Риболов
- Почистване на стаите
- Детски кът