Хотел Хермес

Хотел Хермес - Царево

Външни коментари за Хотел Хермес - Царево

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Хотела

    Коментар на Павлета от 09.07.2010 за престой: 23.07.2010 - 29.07.2010
    Приказка,с тази дума мога да опиша това място.Очарована съм от хотела,обслужването и организацията.Аниматорите бяха страхотни просто забравяш че имаш деца.Бях миналата година там надявам се тая да има места когато ще почиваме.Всичко беше на ниво особенно пастичките в ресторанта:)
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • хотел Хермес

    Коментар на Таня от 03.07.2010 за престой: 28.06.2010 - 03.07.2010
    Хотелът е хубав, стаите са чисти и просторни, хигиената е на много високо ниво. Храната е еднообразна и на почит там са чехите. Храниш се в определени часове, а ако вали, както беше при нас се налага да чакаш, за да си намериш маса. Ние се застъпихме и със системата утра ол инклузив и след като тя свърши се наложи да си плащаме кафето. Голяма разлика има в начинът на обслужване на лоби бара и на бийч бара.
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • почивка

    Коментар на margo20 от 29.06.2010 за престой: 18062010 - 26062010
    ВСИЧКО Е МНОГО ХУБАВО,ПЕРСОНА ЛА НА РЕЦЕПЦИЯТАЕ ПРЕКРАСЕН,ХРАНАТА Е МНОГО ТАМ СТАВА ЗА УГОЯВАНЕ,
    Подкрепен: -5 | | | Отговори | Сподели

  • почивка

    Коментар на Мария от 27.06.2010 за престой: 21.09.10 - 26.06.10
    Много ни хареса в хотела. Обслужването беше на ниво. Просто съм възхитена.Аниматорите просто бяха чудесни. По-хубава почивка до сега сме нямали. Догодина пак сме там.
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • семеиство с две деца

    Коментар на Ивета от 23.06.2010 за престой: 09.06.2010 - 10.06.2010
    обслужването беше отлично.Храната вкусна.Навсякъде чисто.Стаите се оправяха всеки ден.Персоналът е отзивчив и любезен.Всичко беше на ниво за парите които даваш хотелът е перфектен.Има забавления за децата.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • впечатления от престоя ми в клуб хотел Хермес

    Коментар на Атанас Рачев Вълев от 21.06.2010 за престой: 05.06.10 - 13.06.10
    Адмирации към собствениците, ръководството и персонала за перфектно създадената организация, за посрещането, настаняването, обслужването, отношението на персонала и ръководството към всички гости в хотела, великолепната и разнообразна кухня, отличните условия за престой в клуб хотела.
    През следващата година на драго сърце бих потърсил отново услугите на Александра и клуб хотел Хермес.
    Надхвърлихте неколкократно предварителните ми очаквания.
    С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПОДДЪРЖАНЕ НА ПОСТИГНАТОТО НИВО.
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • Поздравления за мениджърите на хотела

    Коментар на Даяна Димитрова от 16.06.2010 за престой: 09.06.2010 - 19.06.2010
    Много сме доволни от обслужването в хотела.Персоналът е усмихнат и отзивчив.Кухнята е превъзходна. Храната е винаги прясна. А сладкишите....направо божествени.Навсякъде е чисто и озеленено.
    Подкрепен: 7 | | | Отговори | Сподели

  • г-н Перчев

    Коментар на Павел от 08.06.2010 за престой: 05.05.2009 - 05.10.2009
    Г-не , ако не ме лъже паметта "ТОВА ДА НЕ Е СТОЛ..." беше казано от момчето барман на бара нали така ? И до колкото се сещам доста присърце взех проблема и взех отношение , като обясних на момчето , че това не са думи , които се ползват в **** хотел ( независимо в Хермес или друг такъв ) , независимо , че не му бях пряк отговорник ( въпросният бар мениджър го нямаше тогава ) , нали така г-н Перчев ? Нормално е когато плащате да искате обслужване и съм абсолютно съгласен , че колегата не беше прав , но проявете и вие снисхождение и разбиране , защото парите които Вие давате ( можете да си позволите ) за почивка са 3-4 заплати на барман или сервитьор в такъв хотел - държавата ни е такава и децата ни стават такива - няма какво да очакваме ! Аз също се разочаровах от някои неща и затова вече не работя в хотела - това е въпрос на друг разговор , макар да е тясно свързан с проблема , който опоменахме по-горе !
    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

  • За Павката??

    Коментар на Перчев от 01.06.2010 за престой: 23.08.2009 - 31.08.2009
    Не искам да влизам в полемика,ама ако тоя дето стоеше на вратата и пазеше сте Вие,то по-добре да си бяхте мълчали.НЕ ОБИЧАМ ДА МЕ ОБВИНЯВАТ В ЛЪЖА!!!!!!!!!АЗ СЕ КЪЛНА В ДЕЦАТА СИ,ЧЕ ИСТОРИЯТА Е ИСТИНА.По-добре отговорете като сте тръгнали да коментирате мненията ва Вашите гости на другите въпроси-хранене,плаж,чадъри,басейни?????????Не исках да го добавям,но ако сте същия може и да си спомните минискандала с дъщеря ми,на която на въпрос дали има палачинки(детето мислеше,че е като в Черноморец) й бе изтърсено-ДА БЕ,ТУКА ДА НЕ Е СТОЛ????Май бяхте доста притеснен.Просто,ако Ви пука за българските туристи,направете нещо по въпросите.Да светна бъдещите Ви клиенти защо е такова отношението към Българите-това ми го каза човек от Вашия персонал-ТЕ ПЛАЩАТ ЛУДИ ПАРИ ЗА ТОВА ВСИЧКО ТУК И ....явно затова всичко им е разрешено.Миналата година препоръчах поне на 5-има познати Розата,уви,за Вас нищо хубаво не мога да кажа.Извинявяйте!Айде,че се разписах...
    Подкрепен: -7 | | | Отговори | Сподели

  • Господата преди мен

    Коментар на Павел Кръстев от 28.05.2010 за престой: 20.05.2009 - 01.10.2009
    На господина с кифличките да му кажа , че няма нищо такова , тъй като аз бях Управител на ресторанта ( не е позволено изнасянето , освен с уважителна причина - болен в стаята , малко дете или бебе и т.н. ) . Когато персоналът видеше нарушение предупреждавахме , но това , че чешки туристи се криеха от нас , за да взимат храна за плажа , която цял ден на 30 градуса се разваля и после са болни през почивката си , са личен избор . Нека не бъдем като чуждестранните туристи в това отношение !
    А за губенето на обяда има и човешка гледна точка - няма клиент , който да е попитал в ресторанта дали може да обядва и аз да го отпратя с мотива , че е новопристигнал
    В цял свят режима е такъв , господа , че настаняванията са след 14часа , а освобождаването до 12часа , тъй като има технологично време за почистване на стаята !!! Благодаря ви !
    Подкрепен: 7 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"