Хотел Снежанка

Хотел Снежанка - Пампорово

Външни коментари за Хотел Снежанка - Пампорово

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • С благодарност към професионализма

    Коментар на Сем. Белчеви от 29.04.2019 за престой: 26-04-2019 - 29-04-2019
    Днес на пускаме хотела след престоя ни по Великденските празници. Искаме да благодарим на персонала за това, че направиха почивката ни прекрасна. Готвачи те ни предлагаха вкусна и разнообразна храна-отличен за професионализма им. Сервитьорите много възпитани и отзивчиви на нашите предпочитания, а барманът непрекъснато ни обслужване без нито за миг да ни покаже досада или напрежение. Професионалисти и те-отличен за това. Камериерката на третия етаж, където беше стаята ни е толкова грижовна дама, всеки ден ни оправяш безупречно стаята, проверено, заредено с консумативи в банята. На рецепцията момичетата са толкова мили и отзивчиви, изключително търпеливи и коректни. Благодарим ви за приятното изкарване! Бъдете здрави!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Страхотни

    Коментар на Mariq от 31.01.2017 за престой: 31-08-2015 - 06-09-2015
    Здраврйте на всички!Нашето семейство бе посетител на този страхотен хотел началото на септември 2015.Бяхме от последните гости преди ремонт.Семейството ни го посети търсейки спокойствие.Изключително любезен персонал,наоколо страхотни места за разходки.Пожелавам на всички една такава почивка като нашата.Страхотни бяхте тогава,вярвам,че сте още по-добре.Поздрави от Габрово :)
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

  • Впечатлен

    Коментар на Любомил Панев от 12.12.2015 за престой: 13-08-2015 - 17-08-2015
    Определен бях впечатлен от обслужването, от кухнята - много важен момент, ако се опрем на страта максима, че "кухнята прави кръчмата", от отношението на персонала, от обстановката на уют и спокойствие! Препоръчвам, защото имам възможност да сравнявам, и смело мога да кажа, че хората, които движат нещата в този хотел си разбират от занаята!
    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Едно доволно семейство

    Коментар на Нели Димитрова от 28.12.2014 за престой: 24.12.2014Рі. - 27.12.2014Рі.
    Аз и моето семейство изкарахме едни чудесни Коледни празници.Беше топло,уютно,храната е добра.Възползвахме се от басейна,фитнеса , сауната и масажите.Празничната вечеря беше страхотна.Препоръчвам!
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

  • Доволни клиенти - хотел Снежанка

    Коментар на Александър Недеков от 19.06.2014 за престой: 06-06-2014 - 08-06-2014
    Много добри думи за хотела и персонала. Организирахме сватбеното си тържество, като всичко беше изпипано до полследният детайл, точно по нашите желания и изисквания. Менюто в ресторанта беше на ниво, както и персонала. Стаите са стандартни, топли и уютни. Освен нас като организатори, всички гости ( над 100 човека) останаха с добри впечетления от хотела , ресторанта и менюто. Не сме позлвали СПА центъра ( басейн и сауна) и затова не мога да дам мнение за тях.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Обслужване достойно за лечение на нерви

    Коментар на S. Nedkova от 12.12.2013 за престой: 11-12-2013 - 12-12-2013
    Бяхме в хотела на 11 и 12 декември - с предварителна резервация. Бяхме на лекционен семинар, който докара в хотела 140 човека - мечта за много хотели.Уви, обаче, явно хотела не е готов за такова многолюдие....
    Да започнем с пристигането-чакахме около два часа докато ни настанят - е преживяхме го въпреки, че все пак имахме план и програма.
    Решихме докато всички се настанят да обядваме - леле каква мечта. Първо докато дойдат сервитьорите минаха 15 минути, въпреки че се мотаеха някъде около бара. Накрая все пак ни взеха поръчката , която беше от обедното меню - млечна салата и супа за колежката ми и млечна салата и пилешка пържола за мен. Може да не повярвате но след половин час донесоха супата, след още 20 минути салатите и след още половин час пилешката пържола. Бях изумена, попитах сервитьорката какъв е проблема , но тя каза че не знае ....Не бях попадала на чак такова безумие повярвайте ми. Стана ми ясно защо бяхме само ние в хотела.Имах чувството че всички се движат на забавен каданс и не са в реалността, сервитьорите ми изглеждаха леко неадекватни, на рецепцията писаха два дни фактурите и отново заради тях закъсняхме с отпътуването. Капакът на всичко беше простирането на чаршаф вместо екран за мултимедия, даване на разклонител, който беше абсолютно стопен и в трите му гнезда и можех да си вкарам пръстите в него.
    В стаята заварихме потник на радиатора, вероятно от предишни посетители, а в банята нямаше ток. И последно не защото нямаше и други неща, а защото не ми се пише повече отидете ли там внимавайте с асансьора - заяжда и излизането от него става почти със взлом ако успеете въобще.Е това е българска зимна приказка.....
    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

  • почивка

    Коментар на Иванова от 13.11.2012 за престой: 01/03/2012 - 04/03/2013
    Амортизирани стаи ,доста стар интериор,липса на топла вода в някои часове,особено ако в съседната стая е пуснат душа,което е абсурдно!Не може да се показват в сайтовете само луксозните стаи ,а на практика да няма нищо общо с реалността!Банята е под всякаква критика-толкова ли не могат да намерят средства за ремонт??????А иначе чужденците наистина са с предимство!Не приветлив персонал на рецепцията!Кухнята е добра ,но всичко друго е под всякаква критика!Водата в басейна,а и самото помещение са неотоплени!
    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

  • ПРЕСТОЙ В СНЕЖАНКА

    Коментар на Атанасова от 17.01.2012 за престой: 02/01/2012 - 07/01/2012
    Ние си изкарахме чудесно !
    Фоайето беше приятно ,топло.В ресторанта имаше страшно голямо разнообразие на блок масите сутрин и вечер.По отношение на кухнята -препоръчвам-наистина имаше страшно много неща, а и беше супер вкусно!На салатения бар имаше винаги пресни салати-домати,краставици,зеле ,цвекло ,зелена салата ,пипер-печен и суров ,отделно -млечна ,руска ,и някакви други техни видове. А десертите-ех направо преядохме-торти ,кремчета ,кейкове,баклавички......!!!!Предполагам обаче, че е само в зимния сезон, тъй като хотела е пълен основно с чужденци-най-вече англичани и гърци.Във фоайето има и билярдна маса, а също и по-тиха част където можеш да седнеш и да се усамотиш с приятели.
    Дотук с положителните страни.
    По отношение на легловата база:хотелът е средна категория.Ако очаквате супер лукс-това не е вашия хотел.Стаите са доста амортизирани-за банята да не говорим.За първи път ни се случва в зимен курорт-спират парното в следобедните часове до 15.30h ./не че е студено ,но не е и топло,а все пак си се намръзнал/.Водата на моменти е хладка-не винаги можеш да се изкъпеш с гореща вода.Стаите са ужасно тесни.Иначе жените постоянно чистеха. А да -и ми направи лошо впечатление-има и по-нови стаи на етажите-но ги дават само на чужденци.
    Басейна е студен едва ли е повече от 26 градуса.
    На рецепцията персонала -никак не са любезни-с редки изключения.Нас ни хвана големия сняг и никой не почисти паркинга . Дори стълбите пред хотела стояха така 2 дни.Имаше само едно момче мисля, че беше пиколото ,който дойде да помага на хората да си разчистят колите.Но иначе останалият персонал-в ресторанта ,камериерки и пиколите бяха изключително мили и любезни и само заради това бихме се върнали отново.
    И една забележка-има транспорт до пистите, но той се заплаща-2лв на човек отиване и връщане.В повечето хотели си влиза към цената за престой.
    Е все пак ние бяхме доста хора като компания а и не сме стояли в стаите така,че си прекарахме добре, а най-ни хареса в ресторанта!;)))))
    И ВСЕ ПАК-ОТНОВО БИХМЕ ГО ПОСЕТИЛИ!
    Подкрепен: 8 | | | Отговори | Сподели

  • Недоволна

    Коментар на Недоволна от 27.12.2011 за престой: 23.12.11 - 27.12.11
    Най-големият абсурд, който съм виждала е този хотел.Стаите- нищо общо със снимките в офертата, скъсани чаршафи, мръсни тапети и матраци. Била съм в хижи с по-добри стаи! След като хотелът разполага с ново крило е редно да има разграничение в цените на тези стаи. Бяхме настанени в стая с течение, пердето се издуваше до средата на стаята. След три разходки до рецепцията и твърдение ,че няма нито една свободна стая -ни преместиха в друга. В посдествие се оказа,че хотелът въобще не е пълен, а просто си запълват местата в старата му част с такива балъци като нас, които са си закупили тридневен пакет. Приятелите ни бяха наели апартамент, а ги настаниха в стаи с разтегателен диван и спалня, но след разправия от тяхна страна- изведнъж се оказаха свободни два апартамента. Хотелът изглежда добре в общите части. чисто е, хубаво и топло/след определени часове следобяд/. Ресторанът и механата са хубави и персоналът там е наистина любезен...., но с хубавото до тук. Асансьорът засядаше всеки ден, като на два пъти се оказаха вътре хора от компанията ни. На рецепцията бяха нелюбезни и не информират за абсолютно нищо, какво ти включва пакета, какво не. Половината персонал беше като изгубен, не знаеше къде ходи и какво прави и повечето се оправдаваха,че са от "вчера". Басейнът -студен, по-мръсно джакузи не съм виждала. С триста зора успяхме да изкопчим информацията, че халати дават на рецепцията и като отидохме там да получим такива срещу заплащане - се оказа ,че нямат, дали са ги на определени гости до края на престоя им и ни пратиха обратно в басейна да си вземем кърпи оттам, които никой не се беше сетил да предложи там. Но да не издребняваме. Водата се спираше през деня, а отоплението през нощта. Не мога да разбера как пакетът включва две празнични вечери на Бъдни вечер и Коледа, а на Бъдни вечер не се включва дори едно безалкохолно към менюто, минралната вода е 4 лв за бутилка, ракията е 35 лева, виното 12.Като си платиш тези нещица с хубавите им надценки ми то все едно си си платил вечеря в ресторант. Храната беше една и съща през целия престои, с изключение на Коледната вечеря, която беше кошмарна. Доста икономии правят, а искат да правят пари от въздуха, цената не е малка дори в пакет/140 лева за двойна стая/, а срещу нея хич не е ясно какво точно получаваш. Ако идеята е само за едното преспиване и в останалото време ски- можем да си спим и Смолян за 10 лева на човек. Едно извинение не чух през цялото време, предлагаха се греяно вино и плодове към пакета в лоби бара, но това също го научихме от други посетители. От самия персонал беше много трудно нещо да се разбере. И това е празнична оферта, бих казала ,че е трудно на човек да не му се развали коледното настроение с подобни глупости.Бяхме 4 дена там и кърпите не се смениха нито веднъж, а пише ,че се сменят на два дена. И куп други дребни недоразумения, но напълно достатъчни да се почувстваш "скъп и желан" гост на хотел Снежанка, разбира се за последен път.
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 29.12.11 в 16:33 ч. от МИРОСЛАВ

    ТОВА ЗА НАДЦЕНКИТЕ В РЕСТОРАНТА Е ВЯРНО


  • ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ЕКИП НА ХОТЕЛ СНЕЖАНКА

    Коментар на МИРОСЛАВ от 07.02.2011 за престой: 22.01.11 - 26.01.11
    ХОТЕЛ СНЕЖАНКА Е ЕДИН ОТ НАЙ ДОБРИТЕ ХОТЕЛИ ВЪВ ПАМПОРОВО ПО ОТНОШЕНИЕ НА КАЧЕСТВО НА ПРЕДЛАГАНИТЕ УСЛОВИЯ. МАЛКО Е ОТДАЛЕЧЕН ОТ СКИ ПИСТИТЕ НО ЗА СМЕТКА НА ТОВА ИМА ОРГАНИЗИРАН ТРАНСПОРТ ДО ПИСТИТЕ.АЛ ИНКЛУЗИВА СИ ЗАСЛУЖАВА НАПЪЛНО И КАТО КАЧЕСТВО И КОЛИЧЕСТВО И КАТО ЦЕНА. СВОБОДНА КОНСУМАЦИЯ НЕ Е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА ЕДНА МИНЕРАЛНА ВОДА 1.5Л Е 4ЛВ.ХОТЕЛСКАТА БАЗА Е ДОБРЕ ПОДЪРЖАНА;БАСЕЙНА Е ЧИСТ НЕ МНОГО ХЛОРИРАН;ПЕРСОНАЛА Е ЛЮБЕЗЕН; С ДВЕ ДУМИ ХОТЕЛА ЗАСЛУЖАВА 4 ЗВЕЗДИ
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"