Хотел Белвил

Хотел Белвил - Дюни

Външни коментари за Хотел Белвил - Дюни

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • вълшебна почивка

    Коментар на Мира от 20.09.2019 за престой: 14-09-2019 - 19-09-2019
    Не мога да направя сравнение с минали сезони, понеже сме в Дюни за първи път.
    И останахме очаровани.
    От зеленината навсякъде, от възможността за спокойни разходки без коли и кучета около нас.
    Всеки ден е различен, защото възможността за забавления е голяма: всяка вечер / без неделя / програма в амфитиатъра, дискотеки на открито, на закрито, стрелба с лък...дори йога инструктор.
    Храната е богата и за всеки вкус. Добре поднесена, с естетика и грижа.
    Плажът е прекрасен, с плитка част за дечицата в началото.
    Имам само една препоръка - водата, която ползват диспенсърите, да е от галони, както единствено в хотел Пеликан.
    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • видимо влошаване на качеството

    Коментар на Жени Мичева от 03.09.2018 за престой: 01-09-2018 - 06-09-2018
    Здравейте, от много години насам не пропускаме лято без почивка на Дюни, като винаги сме отсядали в хотел "Белвил". Харесваха ни условията за почивка с малко дете, радвахме се на новооткрития аквапарк. Но тази година констатираме значимо влошаване на условията. Пристигнахме на 01 септември в събота към 15 часа след дълго пътуване от 4 часа и половина от Плевен. Бяхме информирани, че може да нахраним детето на /4,5 години/ на бара до аквапарка, където предлагат пица и сок до 16 часа. Младежът, който следваше да приготви пицата ни препрати за сандвич до басейна, тъй като било 16 без двайсет, на него му трябвали 12 минути да я приготви и не можело сега. Наложи да бъда по- настоятелна, тъй като работното му време не беше изтекло и след като съм 20 минути преди крайния час, имам право да получа пицата. С огромна неохота се наложи да си свърши работата. Настанявайки се в стаята констатирахме, че няма никакъв сапун, дори диспенсърите за течен сапун бяха празни. Нито сапун, нито шампоан, никакъв сет за баня. Поне бяха сложили тоалетна хартия. Първата сутрин 8,30 ч си вземах душ и камериерката влезе в банята. Мебелите и мокетът не са сменяни повече от 10 години, кърпите за баня доста захабени. На плажа /син флаг/ кърпите също захабени, чистотата занемарена. Сутрин се налага да мия масичката с вода от морето, тъй като я намирах залята с кафе и какво ли не още. Болно ми е за всичко, което виждам, защото зная какви бяха условията предните години! Какво се случва? Този курорт беше на ниво! А Дюни има уникален плаж, изключително чиста вода. Единствено към кухнята нямам никакви забележки. Силно се надявам, че това е само времменно...
    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Фантастичен комплекс!

    Коментар на Петя от 09.08.2016 за престой: 01-08-2016 - 08-08-2016
    Мястото е прекрасно, обслужване, природа (море, плаж, паркове), качество на храната, забавленията, всичко е на много високо ниво!!! Не съм предполагала, че в БГ има такива места!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Белвил

    Коментар на Ралица от 09.09.2013 за престой: 10/08/2013 - 18/08/2013
    Вероятно Дюни е най-доброто място за почивка с деца в България на море. Прекрасен парк, хубав плаж като природна даденост, читави хотели (изключая мастодонтите на пясъка).

    Хотела - бяхме в Белвил по препоръка на туроператора. За което благодаря. Падна ни се и добра стая на 4-ия етаж. Беше тихо (с изключение на 1 вечер). Организацията с чистенето беше добра (към 10/10,30 ч.) чистеха качествено, нямам забележки. На рецепция са много, много зле. При пристигането само подадоха ключове и това беше. Нямаше нито обяснения за графика на хранене, обяснение за комплекса, насочване за местоположението на стаята и т.н. обяснения, които дължат в един високозвезден хотел при пристигане на нов гост. Едната вечер имаше компания руснаци на лоби бара, които играха карти (викайки и слушайки руски песни) до 4,30 сутринта. Звънях след 1 часа на рецепция да прекратят шума-никакъв ефект, даже мисля че не са им направили забележка. Мъжа ми се събуди в 4-ри от крясъците (а той спи доста дълбоко) и звънна пак на рецепция - каза им че ако до 5 мин. не са се оправили ще звънне на 112 и ще каже че охраната на комплекса не успява да се оправи с буйстващи руски граждани. След секунди всичко беше тихо.

    Храната и ресторантите - закуската беше еднообразна, но все ще се намери какво да се хапне. Обядите и вечерите бяха ок като количество и вкусови качества. Обичайно се хранехме в Созопол, макар да пробвахме няколко пъти ресторанта на Марина бийч и другия на плажа (Ла бриз). Храната в Созопол беше най-вкусна. Но и на трите места се чувстваш като в евтин и пренаселен студентски стол. Обзавеждането е от овехтели пластмасови столове и маси (или дървени такива). Ужасна лудница е. Беше постоянна борба да си намериш читава маса и да успееш да я запазиш. Доста стресиращо е да се храниш там - всеки момент очаквах някой в блъсканицата да ми излее нещо на главата докато се храня. Чистотата не беше ок, макар да се вижда че полагат усилия (метяха постоянно около нас, докато се хранехме Sick), но при това количество хора усещането ми беше за нещо крайно мърляво(лепкав под, мръсни столове, лекьосани долни покривки и т.н.) Храна не липсваше, макар в някои моменти да се налагаше да подсещаме управителя на ресторанта (соц изглеждащ възрастен чичо, който вършеше прекрасна работа и юркаше много персонала). Но например салатите така ги презареждаха, че ми се отщяваше от погнуса... По никакъв начин не мога да кажа, че дори и за секунда съм се наслаждавала спокойно на храната си.

    Плажа - Хубави природни дадености, но е същата лудница като в ресторантите. Така коментираното резервиране си течеше с пълна сила без никаква намеса от персонала. Ние успявахме най-рано да отидем в 10 ч. По това време се намираха единични чадъри на последните 3 реда или най в дясно до последния пост. За мен подобно огромно стълпотворение на плажа също не представлява оптималната почивка. И е меко казано неприемливо персонала да не прави абсолютно нищо за да прекрати резервирането в ранните часове на чадъри, които в някои дни си бяха абсолютно празни до вечерта.

    Спортни съоръжения - басейните са ок, детската площадка до кортовете също. Пробвахме кортовете няколко пъти - някои са ок, други са занемарени.

    Комари не усетих да има. Вероятно пръскат.

    Анимация - за мен лично беше крайно скучно (вечерните представления), доста ниско ниво, но все пак сравнявам с нивото в много добри хотели в Турция. В амфитеатъра течеше същата схема със запазване както и навсякъде другаде. Но положителното беше, че има степ-аеробика, водна аеробика, танци ... Всеки можеше да си намери занимание ако иска. Аниматорите (за разлика от целия останал персонал) бяха много приветливи млади хора.

    Морето - през цялото време беше гадно, пълно с водорасли треви и боклуци. Около пристана миришеше на пумийна яма. Не знам тези които са настанени точно там в 5-звездния как се чувстват?!?!?!?!?!

    Обслужване - на някои места се стараят(но толкова си могат при липсата на каквото и да било обучение и инструктаж), на други хич. Като цяло по моите критерии - много зле.

    Като извод: Прекарахме добре само заради факта, че бяхме хубава компания. Но хич не се чувствам отпочинала. Лудницата и постоянната борба за нещо (за маса в ресторанта, за чадър на плажа, за място в амфитеатъра, за маса на бара) ме изтощи.
    НЯМА ДА ПОВТОРИМ!
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • Белвил

    Коментар на венета от 06.09.2013 за престой: 10.08.13 - 17.08.13
    Изумена съм от единственото, и то отрицателно мнение за този хотел.За трета година почивам на това място и съм безкрайно благодарна за обслужването в цялостния му вид, осигуреното спокойствие и пълноценна почивка. Съчетанието от природна даденост, архитектура, организация на работата на персонала, изобилието от храна и напитки, анимацията- всичко това го прави уникален, на ниво и конкурентно способен.
    Подкрепен: 6 | | | Отговори | Сподели

  • Хотел Белвил

    Коментар на Севдалина от 11.10.2011 за престой: 20.06.2011 - 27.06.2011
    Като цяло съм много доволна от престоя ни в хотела,нямам забележки нито към храната ,стаите бяха много чисти,но съм недоволна от отношението на момичетата на регистратурата,за да не изпадам в битовизми кой какво казал и какво му отговорили ще кажа само че са неприветливи и абсолютно неимформирани.За медицинския център ще разкажа случая и ще оставя всеки сам да си направи преценката.По мое невнимание дъщеря ми си изгори крака на пресата ми за коса и се получи мехур.Пратих мъже ми до медицинския център да вземе дефламол или каквото имат, за да го намажем.Там са му казали ,че работят предимно с чужденци и да си запали колата и да отиде до Созопол...............
    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 27.03.13 в 15:07 ч. от klient

    Благодаря ти Севда, тъй като не съм чужденец, няма да си оставя парите в този хотел.

    Добавен на 12.06.13 в 09:44 ч. от Stanislava

    Благодаря ви Севдалина за информацията,за приятното изкарване на почивка не е важен само лукса,а предимно уюта и приветливостта на персонала,а явно в този хотел това го няма. А за случката,която разказа,която е доста описателна просто ще посъветвам колектива на хотела много добре да се замисли ако на някой от тях това им се случи как биха реагирали-АЗ БИХ ВДИГНАЛА ЛУД СКАНДАЛ! Превръщате държавата ни в евтино платена ****.

    Добавен на 07.01.14 в 12:04 ч. от ТЯНА

    Съветвам Ви да посетите хотел Оазис Дел Маре в Лозенец. Обслужването е на високо ниво, персонала е приветлив, анимацията за деца е на добро ниво и може още да се желае. И ние имахме здравословен проблем. Внучката ми , на 2 год. вдигна висока температура /40,1 градуса/, бе нужно само едно телефонно обаждане на рецепцията и макар да бе вече 23:30часа, след не повече от 6-8мин. на вратата ни бе лекар-педиатър, който освен, че направи обстоен преглед, даде ни от лекарската си чанта медикаменти за два дни и ни помогна да свалим температурата на детето в продължение на около 40мин.И забележете!!!- НЕ ВЗЕ И СТОТИНКА! Каза, че всичко е включено в ол инклузива. А отстудения бюфет качиха на майката и детето сокове и солени бисквитки. ОЧАРОВАНИ СМЕ!


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"