Хотел Андалусия

Хотел Андалусия - Елените

Външни коментари за Хотел Андалусия - Елените

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Трагедия

    Коментар на Давинчи от 04.08.2018 за престой: 31-07-2018 - 04-08-2018
    Изключително занимарен хотел,еднообразна храна ,дори вода няма от къде да пиеш.Никакво обслужване ,не стига че ти дават някви миризливи кюфтета а и се цупят.Не могат да стъпят на турците на малкия пръст смешници!!!
    Подкрепен: 16 | | | Отговори | Сподели

  • Семейство с малко дете

    Коментар на Стефан от 22.07.2018 за престой: 02-07-2018 - 07-07-2018
    Прекарахме си чудесно.Храната беше вкусна стаите уютни и добре почистени.Идеалното място за почивка с малко дете.
    Подкрепен: -7 | | | Отговори | Сподели

  • Незабравимо лято

    Коментар на Екатерина Анастасова от 20.06.2018 за престой: 11-06-2018 - 16-06-2018
    Една наистина страхотна почивка на мене и на моето семейството ! Хотела е на самият бряг на морето,малък компактен с добро обслужване.С удоволствие бихме се върнали отново при Вас !
    Подкрепен: -4 | | | Отговори | Сподели

  • Разочарована съм

    Коментар на Ива от 04.09.2016 за престой: 29-08-2016 - 06.08.2016
    Не съм очарована,храната е еднаква под всякаква критика,стаите са мръсни,плажна ивица силно казано няма нищо общо с плаж,прилича на пътека,камани на всякъде.Няма интернета а уж има общо взето обикновен хотел за платената от нас сума не си заслужава и нищо общо с рекламата,която правят!Не бих повторила да почивам тук!
    Подкрепен: 7 | | | Отговори | Сподели

  • otvrat

    Коментар на klient от 31.07.2015 за престой: 27-07-2015 - 31-07-2015
    Здравейте,аз съм на 15 години и нямам много опит с хотели но все пак имам някакво мнение... искам да кажа няколко думи ,не само за хотел Андалусия а цялостно за комплекса . Моето мнение е че никога не бих се върнал на това място и ето причините: Изключително лош персонал предимно от роми и турци които си правят каквото си поискат.. Изключително лоша хигиена относно камериерки( веднъж на 4 дни сменена хавлия за баня и нито един път сменено спално бельо) Храната не беше вкусна и всеки ден беше една и съща...в деня на настаняване трябваше да чакаме до 15:30 за да бъдем допуснати в стаите си..И за финал , никога повече няма да платя 130 лв на вечер за да бъда обслужван от такива непрофесионалисти.
    Подкрепен: 16 | | | Отговори | Сподели

  • Лицето на Българския туризъм - мнения и препоръки

    Коментар на Евелина Тодоранова от 10.09.2014 за престой: 01-09-2014 - 06-09-2014
    Обект: Хотел “Андалусия Бийч” – категория четири звезди, комплекс “Роял клуб Виктория - Елените”, фирма “Виктория Груп АД”
    Период на ползване на базата: 01 – 06 септември 2014г.

    Локация: Отлична.
    Природа: Източна Стара планина, завършваща с нос Емине, където Балканът среща морето – КРАСОТА.
    Плаж: Добре поддържан, чист с удобни шезлонги.
    Забележка: Плажната ивица е сравнително тясна и не отговаря на капацитета на хотелите. Налага се сутрин рано почиващите да запазват шезлонги, тъй като местата към 10.00ч. се изчерпват.
    Препоръка: При планиране на застрояване в Черноморски комплекси, особено от затворен тип, предвидената леглова база трябва да е съобразена с размера на съответната плажна ивица и броя на шезлонгите, които могат да се разположат.
    Парк: Изключително красив, перфектно поддържан, чудесно подбрани и подредени растителни видове.
    Хотелска база: Отличен архитектурен и интериорен дизайн.
    Забележка: Външните тела на централната климатична система са разположени непосредствено до сградите на хотелите, денонощно генерират шум и вибрации, което смущава съня на почиващите и действа негативно върху нервната система.
    Препоръка: Необходимо е да се вземат мерки, относно шумоизолацията на външния климатичен блок.
    Стаи: Просторни, удобни, уютни.
    Забележка:
    1. Спалното бельо е видимо остаряло и захабено и по изискване на категоризацията трябва да се сменя поне на три дни.
    2. Хавлиите за баня също са стари и захабени и трябва да се сменят всеки ден.
    3. Липсват някои консумативи като игленик, обувалка, препарат за почистване на обувки. Чехли за еднократна употреба, шапки за баня и други консумативи за еднократна употреба се смятат за екстри, но е препоръчително да са в наличност в хотел с четири звезди.
    4. Почистването на стаите с прахосмукачка трябва да се извършва всеки ден.
    5. Ваната в банята е видимо замърсена, също трябва да се почиства всеки ден със съответните дезинфекционни препарати.
    Заведения за хранене:
    Основен ресторант към хотела – прилича по-скоро на столова за бързо хранене, отколкото на четиризвезден ресторант.
    Забележка: Много лоша организация на хранене.
    1. За храни и напитки се чака на дълга опашка.
    2. Местата в ресторанта не достигат. Понякога се налага да се чака за свободна маса.
    3. Менюто е еднообразно.
    4. Изборът на ястия е ограничен.
    5. Вентилацията в ресторанта е лоша, носи се миризма на пържен лук, помия и хлорна вар, която напомня на болнична столова.
    6. Някои продукти не са с нужното качество, напр. Сиренето, което всъщност не е сирене, а някакъв продукт от палмово масло.
    Препоръка: Чрез туристическия сектор, пред чуждестранните гости би трябвало да се рекламира високото качество на популярните български хранителни продукти, с цел създаване на по-добър имидж на международния пазар.
    7. За “А ла карт” ресторантите трябва да се чака на опашка за предварително записване, като наличието на свободни места не е гарантирано. Менюто се свежда до избор между три вида салати и три вида основни ястия, които са с ограничен грамаж.
    Персонал: Коректни и любезни служители. Веднага се отзовават на сигнали за нередности и в рамките на тяхната компетентност се стремят да ги отстранят.

    Препоръки:
    1. Категоризацията на хотелите трябва да има срок на валидност, след който да се подновява процедурата за категоризиране.
    2. Създаване на контролен орган /по възможност неподкупен/, който да осъществява проверки на туристическите обекти и да налага съответни санкции.
    3. Създаване на критериална база, относно “Ол инклузив” обслужването.
    Подкрепен: 8 | | | Отговори | Сподели

  • Приветлив хотел

    Коментар на Росица от 04.06.2014 за престой: 01.06.2014 - 04.06.2014
    Бяхме много добре посрещнати. Персонала беше много любезен и отзивчив. Храната всеки ден ставаше все по-разнообразна, като първи гости за сезона и за почти малко хора в ресторанта се приготвяха отлично. Стаите се почистваха всеки ден, кърпите също се сменяха редовно. Чудесни условия за море с деца-аниматорите са страхотни. Плажът е малък за капацитета на хотелите.
    Ще го посетим отново.
    Подкрепен: -15 | | | Отговори | Сподели

  • Андалусия Бийч

    Коментар на Didiqna Ivanova от 23.07.2008 за престой: 19.07 - 22.07
    Здравейте, бяхме гости на хотел Андалусия бийч и всичко беше супер наистина е намереният рай. Само едно не ми хареса трябваше всяка сутрин да ставам в 6 часа за да запазя чадър и шезлонг на плажа и то на трета линия, а има възможност за поставяне на много такива.
    Подкрепен: -28 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"