РИУ Хелиос Парадайс

РИУ Хелиос Парадайс - Свети Влас

Външни коментари за РИУ Хелиос Парадайс - Свети Влас

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Разочароващо

    Коментар на Иван Чеперигов от 12.09.2019 за престой: 10-09-2019 - 15-09-2019
    Голям, чист и красив комплекс. Но това е хотела в който за първи път видях как храната от обяд се преработва във вечеря, и то каква. Всеки ден едно и също на обяд и на вечеря картофи, ориз, зеленчуци, бургери, пилешки бутчета или крила и 2 вида пица в зависимост какви продукти са останали за използване от предходното хранене. Всичко освен храната е на много високо ниво. И какво от това, след като минеш през ресторантите ( 5 на брой ) се чувстваш прецакан.
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

  • Очаровани сме от хотела

    Коментар на Снежана от 08.05.2018 за престой: 05-05-2018 - 07-05-2018
    Искам да споделя впечатленията си хотела Бяхме много приятно изненадани от хотела Чудесен хотел , страхотни стай Отличен персонал ,Разнообразна храна Изкарахме чудесно и Отново бихме посетили хотела. Целия хотел създава усещане за релакс и пълноценна почивка.
    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Красота

    Коментар на Нина Пачева от 20.08.2017 за престой: 22-06-2017 - 25.06.2017
    Здравейте,За втори път гостувах в хотела и съм много очарована от целия персонал,от сърдечното посрещане на рецепцията от Димитър и топлината на целия екип.
    Всичко беше невероятно,затова и повторих.Единснвеното което искам да кажа е,че откъм анимация ще трябва са се направи още нещо за да сте още по обаятелни.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Страхотен хотел

    Коментар на Александър от 28.07.2015 за престой: 21-07-2015 - 28-07-2015
    Риу Хелиос Парадайс е страхотен хотел. Храна, море, басейни, анимация всичко беше на ниво. За гостите се грижеха повече от 25 аниматори. Шезлонги имаше за всички. Детските пързалки са супер. Храната - изобилна и разнообразна, и винаги добре приготвена. Персонала вежлив и отзивчив. Мястото създава само положителни емоции.
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

  • Дискриминация

    Коментар на Атанас Логодажки от 01.07.2015 за престой: 29-06-2015 - 08-07-2015
    Прекрасен хотел,прекрасна храна, но в момента в който проговориш на Български усмивката на персонала изчезва и отношението става съвсем друго.Преди един час в кареоке-бара бармана даже поиска да види дали имаме гривни.Това е наистина нелепо в собствената си държава в хотел от такъв клас да се чувстваш дискриминиран!!!
    Подкрепен: 6 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.07.15 в 20:46 ч. от Надежда

    Това са пълни глупости!! Не отговаря на истината!! Ние сме с отлични впечатления от бармана Сергей от аниматора Миро от камериерката Хамедие от обслужващите в пункта за получаване на хавлии от персонала на на ресторант Несебър. Има други кусури не са хората!!!


  • приказно място

    Коментар на Петкова от 21.05.2015 за престой: 15-05-2015 - 20-05-2015
    Прекарахме страхотно в първите дни от отварянето на хотела.Адмирации към мениджмънта и управлението на персонала, прекрасна храна, стилен интериор ненатрапчив.Нямам думи да опиша, че наистина сме изключително доволни.Посетили сме почти всички големи ол инклузив хотели в бг и се убедих, че сме си го открили това място, стига да задържат нивото занапред в годините.Пожелавам им успешен сезон и знайте, че когато има външно менажиране, т.е веригата е международна, няма как да има лошо управление на каквото и да е.
    Подкрепен: 4 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 07.06.15 в 00:09 ч. от ledstripstudio.bg

    Този хотел ще запази и за напред нивото така каквото е сега. Не защото е от световна верига а защото директора (собственика) му създава тази работна атмосвера такава. Той е прекрасен човек. Лично го познавам.

    Добавен на 09.06.15 в 07:10 ч. от Надежда Овчарова

    Благодаря на дамата Петкова за мнението и за хотела. Ние също ще почиваме там и имахме притеснения относно откриването му.

    Добавен на 09.06.15 в 17:51 ч. от Margarita Aleksandrova

    Моля,само да ми кажете какъв е случая с плажната ивица,единствено това ме притеснява.Благодаря предварително:)

    Добавен на 15.06.15 в 10:33 ч. от Boris

    Ако трябва да обобщим мненията на различни форуми досега, хотелът има следните проблеми:
    - Различни проблеми свързани с качеството на строителството - течове, развалящи се асансьори, чупещи се неща, чести повреди на водните пързалки и т.н - може да се очаква че повечето от тях ще бъдат отстранени до юли месец
    - Храна - редица гости най-вече от Великобритания се оплакват от храната. Тук е трудно да се прецени дали са прави без човек да е опитал. В другите хотели на РИУ в България ( с изключение на Златни пясъци) храната е много добра.
    - Зле обучен и на моменти некомпетентен персонал - Това най-вероятно е вярно. Вече е много трудно да се намерят качествени хора, а проблемът с персонала по черноморието ще става все по-остър.
    - Малък плаж - това е странно, защото плажът не е огромен, но със сигурност не е малък. Вероятно имат предвид, че броят на шезлонгите и чадърите е по малък от броя на стаите в хотела. Общият им брой като сметнем и четерите басеина обаче е много голям и напълно достатъчен за всички. Трябва да се види какво е положението юли и август за да се прецени реално.
    Като цяло мисля че си струва хотелът да се опита и всеки да прецени сам за себе си. Ние сме доволни от всички РИУ хотели в България с изключение на Златни пясъци, който би трябвало да си загуби франчиза, поради ниското качество там.

    Добавен на 18.06.15 в 20:35 ч. от Десислава

    Здравейте,моето семейство също смерезервирали хотела, за средата на юли.Ще напиша коментара след престоят ни.Засега мога да дам мнение относно мениджмънта на хотела .В рамките на една седмица ми смениха цената 3 пъти.И от отсрещната страна да ми отговарят че разликата не ми трябвало да ме притеснява.Мисля че за хотел от този тип е недупостимо.

    Добавен на 19.06.15 в 17:15 ч. от Petkova

    Много се извинявам, но негативните коментари са безпочвени и абсурдни.Хора научете се да цените хубавото и качественото и стига сте мрънкали.Аз имам претенциите,че съм изключително взискателна личност и такива писаници много ме дразнят.Хайде малко по- сериозно.Хотела няма забележки.Никакви.

    Добавен на 13.07.15 в 21:59 ч. от Ivanova

    Някой може ли да каже какво представляват фамилните стаи? Не се споменава за апартаменти.

    Добавен на 13.07.15 в 21:59 ч. от Ivanova

    Някой може ли да каже какво представляват фамилните стаи? Не се споменава за апартаменти.


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"