Мурите Клуб Хотел

Мурите Клуб Хотел - Банско

Външни коментари за Мурите Клуб Хотел - Банско

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Басейн

    Коментар на Габриела от 13.07.2017 за престой: 12-07-2017 - 14-07-2017
    Шезлонгите не се поддържат чисти, трябва да се прави забележка на мъжът, който е покрай басейна или на рецепция, за да се почистят. Липсва музика на басейна, която допринася за повече настроение.
    Затворен е пул бара и е некомфортно да обикаляш по бански за едно питие чак до ресторанта особено когато останалите гости се хранят.
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • С приятели

    Коментар на Туристка от 20.06.2017 за престой: 16/06/2017 - 18-06-2017
    Прекрасно място! Благодарим на персонала за чудесното отношение. Изобщо всичко беше на ниво. Със сигурност пак ще посетим.
    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Некачествен престой

    Коментар на Светослав от 17.12.2016 за престой: 16-12-2016 - 18-12-2016
    Няма да го препоръчам на никого. Хората идват за да си починат но за парите който не са никак малко получават силна неконтролируема музика от лоби-бара до сутринта. Детски кът липсва???. Единия ден храната беше приемлива , а на втория ден развалена храна миришеше на развалено. Вечеряхме салата, защото само на нея няма какво да развалят. Правиш забележка в 1ч сутринта за силата на музиката, а от рецепцията дигат ръце. Прехвален и без покритие. Просто никога повече тук.
    Подкрепен: 11 | | | Отговори | Сподели

  • Потресенатс

    Коментар на Теменужка Цветкова от 04.02.2016 за престой: 31-01-2016 - 04-02-2016
    Аз нямам думи нищо от всички тез реклами не отговаря на истината.Храната бе отвратителна ниско качество само полу фабрикати.Чистотата нула.Спа центъра също студен басеин.Казано с две думи хора не отиваите там.Надявам се да побликувате коментара ми
    Подкрепен: 17 | | | Отговори | Сподели

  • .

    Коментар на Анонимен от 27.01.2016 за престой: 25-01-2016 - 29-01-2016
    На пръв поглед красив хотел, вкусна храна, красива гледка... Но не е охраняем добре. Изчезнаха ми обувки на входа на хотела, където съответно имаше само една камера и трябваше да чакаме доста дълго за отговор, който не ни хареса. Персонала на рецепцията на комплекса ни посрещна негостоприемно и се държаха грубо. На рецепцията ни съобщиха, че НИКОЙ не носи отговорност за обувките на децата от ски училището. Ако не те, кой ще я носи? Не смятам за приемливо и не бих ползвала хотела отново.
    Подкрепен: 9 | | | Отговори | Сподели

  • Ужас

    Коментар на Детелина Мирлева от 10.12.2015 за престой: 07.12.2015 - 12.12.2015
    Много добре рекламиран хотел. Явно само рекламата му е добра. Моята оценка клони от нула към минус безкрайност. Обслужването не е на ниво и въобще се чудя как са се сдобили с цели 4 звезди.Пристигнахме и разочарованията започнаха. Нямаше пиколо да ни помогне с багажа, това го преглътнах някак си и реших да гледам позитивно на нещата. Е тези хора ни се подиграха и направиха позитивните ми нагласи спомен още същата вечер. Оказа се, че няма топла вода, а само хладка. Трябваше два пъти да помолим да направят нещо по въпроса. На втория ден от престоя ни дойдоха да почистят - избърсаха праха от масите в хола, нито сменени чаршафи, нито сменени хавлии. По-зле в банята имаше паднала хавлия която бяха взели за пране, но нямаше чиста. На третия ден лично помолихме да изчистят стаята и излезнахме... Наложи се да помолим още три пъти и най-накрая се оказа, че няма кой да изчисти, добре че все пак ни качиха чисти хавлии. На четвъртия ден се случи чудото - изчистиха както трябва, но не ни сложиха допълнително руло тоалетна хартия и не отсервираха чиниите от румсървиза, а все пак са на три дена. Предстои ми още ден и половина тук. Нямам търпение да си тръгна. За ресторанта също имам потресаващо лоши впечатления. На 09.12 обядвахме остатъците от 08.12. Храната е студена, някои от салатите са овкусени с прекалено много оцет, не се наблюдават машините с топли напитки, често може да получиш вода вместо кафе или сок... Няма да продължавам.
    Подкрепен: 11 | | | Отговори | Сподели

  • една незабравима почивка

    Коментар на Камелия Ценова от 04.11.2015 за престой: 01-11-2015 - 04-11-2015
    Прекрасно място, усмихнат персонал, добра храна! Прекарахме невероятно и отново ще се върнем там. Благодаря и на Съни Турс за коректността към клиентите си! Желаем Ви успех!
    Подкрепен: -5 | | | Отговори | Сподели

  • нашето семейство и приятели не сме доволни

    Коментар на Neli от 20.08.2015 за престой: 12-08-2015 - 16-08-2015
    Храната беше под всякаква критика. Бяхме и за Великден, тогава храната беше безупречна много разнообразна, а сега просто нямам думи. В банята нямахме кошчета, бяха събрали тапите за ваните, вътрешния басейн миришеше адски много на хлор, в джакузито плуваха парцали мръсотия, борба за шезлонги, телевизията под всякаква критика, да се доредиш за вечеря на вън на масите абсурд. Просто вече няма да се върнем.
    Подкрепен: 10 | | | Отговори | Сподели

  • приятно

    Коментар на Богдан от 14.04.2015 за престой: 10-04-2015 - 13-04-2015
    Персоналът е изключително любезен, включително и с лудите македонски туристи, които често не знаят какво точно искат.
    Първата вечер нашият апартамент все още не беше добре отоплен, но ни дадоха две духалки с които изкарахме нормално нощта. Следващите дни нямаше подобен проблем.
    Местата в ресторанта са органичени предвид добавените сгради към комплекса и това налага разделяне на гостите, но не е фатално. При следващият ремонт е добре да се помисли за по-ефективно поставяне на дюзите на джакузите и басейна (особено в басейна, в който са на пода и реално може само да си гъделичкаш стъпалата).
    Неприятно е, че нямат аниматор в детския кът през цялото му работно време. За семейство с деца това е голям минус, а наличието му би било голям плюс.
    Като цяло комплекса е построен качествено, довършителните работи не са правени на юруш и с пестене на средства, персоналът заслужава аплаузи. Основен проблем, особено като пуснат и сграда Камелия ще са общите части - ресторант, басейн, детски кът ...
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

  • Датата е приблизителна

    Коментар на Мирослава от 28.01.2015 за престой: 24-08-2014 - 26-08-014
    Доволни сме цялото семейство от престоя.Аплодисменти към кухнята, също така и за персонала.Единственото, което не ни хареса е мръсното джакузи
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"