Лагуна Гардън

Лагуна Гардън - Албена

Външни коментари за Лагуна Гардън - Албена

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • участие на конференция

    Коментар на Драгомир от 17.05.2019 за престой: 14-05-2019 - 16-05-2019
    Общо взето хотела не отговаря на 4-ри звезди, от повечето които съм посещавал! Няма къде да си оставя куфара, освен на пода или на кревата. Не се почистваше за тези три дена! В ресторанта сервитьорите при от сервиране изпускаха прибори минавайки покрай нас! Друг път едва ли ще избера този хотел и на всички ще го "Рекламирам" така както по-горе съм отразил!!!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Обслужването в хотела

    Коментар на Драгомир от 17.05.2019 за престой: 14-05-2019 - 16-05-2019
    Обслужването и обзавеждането отговаря на 3 - звезден хотел! Ако и цените направят за такава категория , бих го препоръчал на приятели!!! Но за сега ще го анти рекламирам!!!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Отзив за обслужването в хотела и ресторанта

    Коментар на Анелия Александрова петрова от 13.11.2018 за престой: 20.08.2018 Рі. - 13-08-2018
    Почивам в хотел "Лагуна Гардън" вече шест поредни години. Това са били винаги най-хубавите за мен и внучката ми дни в годината. Изказвам искрена благодарност на целия персонал, под ръководството на поредния перфектен управител на хотела - Милен. Не мога да не благодаря и на управителката на ресторанта - Десислава за любезното и професионално обслужване. Благодаря и на всички млади хора от рецепцията. Възхитена съм от факта, че такива млади хора като Милен и Десислава се справят така успешно с управсението на хотела и ресторанта.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • благодарност

    Коментар на сем.Дамянови -възрастни от 02.10.2018 за престой: 15-09-2018 - 25-09-2018
    Много сме доволни от престоя и цялостното обслужване.Всичко беше на ниво - храна разнообразна,редовно почистена стая и сменено бепьо и най бече много вежливо обслужване от персонала.Ще препоръчаме хотела на близки и познати.При възможност пак ще бъдем гости на хотела.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Магдалена Стефанова

    Коментар на Магдалена от 26.01.2017 за престой: 05-08-2016 - 12-08-2016
    Доволна съм от престоя си в хотела всичко ми хареса персонала обслужваше много качественно, имаше един сервитьор там много усмихнат и лъчезарен на име Севен много добро и умно момче
    Подкрепен: 4 | | | Отговори | Сподели

  • престой в х-л Лагуна Гардън

    Коментар на Петя от 02.06.2013 за престой: 28,05,2013 - 30,05,2013
    Много съм доволна от престоя си в хотела, съжалявам само , че беше за кратко. Страхотно обслужване, прекрасна гледка от стаята в която бях настанена, добра храна и много мили, развлекателни и най-вече талантливи аниматори.Благодаря Ви, за чудесните мигове, пожелавам Ви страхотно лято и дано пак се срещнем.
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

  • 3 почивки в Лагуна Гардън

    Коментар на Нели Данчева от 31.03.2012 за престой: 1.07.2011 - 8.07.2011
    Храната е много добра, с тематични вечери и топъл бар и за 3-те хранения. Отзивчив персонал и добра анимация, ако има дъждовни дни. Минус е пбащането на интернет, който може да се ползва само в лоби бара . Проблемът със запазването на хавлии е налице, но ако обичате ранните сутрешни разходки край морето - не са в тежест!
    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

  • Prestoi

    Коментар на Stanislawa от 02.09.2011 за престой: 11.08.2011 - 16.08.2011
    Podkrepqm gospojata koqto e napisala po gore che dve ot zvezdite mu migat naistina e taka i tazi godina. Animatorite sa dosta dobri prekarahme dobre s tqh no ne beshe dobre v restoranta. Noseha se sluhove za razvalena hrana v koeto se ubedihme i sami no tova beshe pridryjeno i s losho obslujvane ot strana na personala. Upravitelkata beshe s vid na uchenichka i tova napravi mnogo losho vpechatlenie na kompaniqta s koqto bqhme tam. Na zakuska prqsnoto mlqko beshe pochti prozrachno qvno bqha prekalili s razrejdaneto mu a na obqd v salatite imashe meso na skara koeto beshe ostanalo ot prednata vecher. Imashe momiche koeto ni pribirashe chiniite i chashite ot masata beshe ujasno namuseno i nevuspitano. Nikak ne bqh dovolna ot tova i se prinudihme da se hranim v restoranti vupreki shvedskata masa koqto ni chakashe v hotela. Poveche nqma da povtorq prestoq si tam.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • po4ivka

    Коментар на сем Таневи от 08.09.2010 за престой: 02 09 - 07 09
    na parvo mqsto blagodarq na sani turs za korektnosta otnosno organiziraneto na po4ivkata ni.Hotel Laguna Gardan e strahoten ,perfektno obslujvane i hrana v izobilie. Nai-mnogo ni haresa detskata animaciq,deteto ni be napravi vlubeno v momi4etata i mom4etata ot ekipa im.Pojelavam na vsi4ki semeistva s malki deca da opita podobna po4ivka v Albena
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Ужас!

    Коментар на Zlatka Iordanova от 11.10.2008 за престой: 21.08.2008 - 27.08.2008
    Здравейте,
    С настоящото си писмо бих искала да опиша почивката си в КК Албена, хотел Лагуна Гардън (Лагуна Маре) в периода 18 -25 август 2008 г. В предишното си летуване в КК Албена и по-раншни посещения на курорта бях убедена, и още съм, че това е най-качественият курорт на Българското черноморие. През лятото на 2006 бях на хотел Компас – скромен хотел, на трета линия, но с невероятно обслужване и организация. При твърде късното си организиране на почивката си трудно би могло да се пожелае нещо по-добро. В следващата година, както и тази, нашите приятели, с които бяхме и на Компас, почиваха на Магнолия – страхотни отзиви на страхотни цени. Така че тази година резервирахме 4-ри звезден хотел с надеждата за по-комфортна и спокойна почивка. При желанието ни да сме в по-спокойна стая ни резервираха такава в Лагуна Маре. Според уверенията на посредника – Албена – Варна, стаите били същите както в Лагуна Гардън, но пропусна да ни уведоми, че в този случай изхранването е организирано в съседния корпус. При настаняването си любезно бяхме уведомени, че няма къде да паркираме, защото „има много румънски туристи с лични автомобили”. Странно, не знаех че курорта е предвиден за летуващи, които пристигат със самолет. Второто ни сблъскване с реалността беше широко рекламираната Hi –Fi зона. Тръгнах с лаптопа и справките от работата, но още на рецепцията се оказа: 1 –во че нета е платен – 7 лв за час, и 2 –ро че изобщо в стаите няма връзка, но във фоайето е добра (е пробвах около 40 мин, никакъв шанс). Странно е в 4 – звезден хотел нета да е платен, освен това услугата беше All инклузив. И още по-странно беше връзката да е с качество, непозволяващо дори пощата си в abv да отвори човек. Иначе стаите си бяха чистички, макар на 4-тия ден да свърши шампоана и така и да не ни оставиха нов, но какво беше учудването ни, когато „тихата” стая се оказа с изглед точно към басейна на х-л Орлов, в които, както и в нашия, точно в 15 часа!!!!!!!! започваха луда анимация! Почивай си, ако искаш. От друга страна анимацията в Лагуна гардън я видяхме първия и втория ден, но на третия, очаквайки да видим „химна” в 12 часа..просто нищо не се случи..правеха си снимки за каталог, наредени по мостчето и басейните. По отношение на безопасността на басейните в Лагуна гардън има мноооого да се говори и ЖЕЛАЕ! Много смело 8-годишният ми син скочи първия ден в басейна, на който беше обозначена дълбочина 0.70 м ..да ама не.. потъна като пирон и никой и не разбра за това от събралите се спасители далеч, далеч на служебната маса. Измъкнах го и уплашени се обърнахме към аниматорите (само едно момиче от тях беше наблизо) което ни обясни, че обозначената дълбочина била за 1-то стъпало!!!!! Къде е ХЕИ, Къде са Спасителните служби как може такова дебелоочие! Да допусне един твърде претенциозен в консерватизма си курорт да има такава ужасна система по отношение на безопасността. От тогава посещавахме само детския басейн с пързалките, в които, обаче водата беше доста по-студена отколкото в останалите басейни. (Странно… концепцията е да се каляват децата ли?). Но най-голямото разочарование си остана обслужването: още първия ден попитахме няма ли детски TV програми: чужди или наши- без значение, отговорът на дежурната на рецепцията девойка беше, че още утре пиколото ще настрои телевизора. На следващият ден, окуражени се отправихме към рецепцията, където ни уведомиха, че нищо не може да се направи, защото българските програми били 3-4.. а детски нямало… Супер! За 4 звезден хотел! Просто гениално! Като попитахме къде можем да хапваме между основните хранения на рецепцията ни отговориха: на снек – бара на басейна! ОК, отидохме да търсим въпросния бар. Под табелата Снек бар имаше мръсна маса с няколко стола и бар, който не личеше да се ползва от доста време. Отново питахме на рецепцията: отговорът този път беше: питайте персонала на басейна! Е, следвайки „следата” от летуващи, носещи картофки и сладолед налучкахме: оказа се, че „снек бара” се намира доста по-настрани от табелата си, има-няма 100-150 метра, и се предлагат добри неща. Върха на черешката, обаче си остана храненето! Бяхме посещавали хотели на по-задна линия и с по-малко „звезди”, така че очакванията бяха доста смели. Какво беше разочарованието ни: храната беше поне 1/3 като разнообразие спрямо това, което бяхме консумирали в хотелите от комплекса с по-ниска категория. Най-редовно липсваха прибори, чаши, еднообразието в храните и особено в десертите беше поразяващо, а невежеството на персонала беше просто обезкуражаващо! Трябваше задължително да си с вестник, шапка или чанта на храна за да не ти задигнат недокоснатата препълнена чиния докато си отишъл за кафе или чакаш по-15 -20 мин., за палачинка или лъжица. Единият ден поставих рекорд! 3 пъти пълних чиния която все ми отсервираха недодяланите сервитьори. Не могат ли да отличат недокосната храна от остатъци!!!. Останалите куриози бяха: единия ден в 13 часа барманът заяви: бирата свърши! Нищо, че още 3 бара работят в същото време,а обяда беше до 14 часа. Така и не донесоха бира! А най-грозното беше постоянното придвижване всред масите с количката за отсервиране и препълнена тенджера с остатъци между масите! Бих предложила на ръководството на КК Албена да се пробва да се нахрани докато количка с отпадъци преминава през 5 мин около масата му. Да ви е сладко!
    В крайна сметка искам да кажа на тези, които плащат за почивката си в Лагуна Гардън И Маре: Албена е хубав курорт, истинска почивка, зеленина! Но не Избирайте Лагуна Гардън – четири звезди е, но по не 2 от тях – мигат, мигат!

    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"