Интерхотел Поморие

Интерхотел Поморие - Поморие

Външни коментари за Интерхотел Поморие - Поморие

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Незабравима почивка

    Коментар на Павлина Миланова от 10.02.2018 за престой: 09-08-2017 - 13-08-2017
    Много спокойно, релаксиращо и приятно. Персоналът и обслужването бяха страхотни.
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение за хотел Поморие

    Коментар на Снежана и Стефан /възрастна двойка/ от 16.09.2017 за престой: 07.09.2017 - 16.09.2017
    За 4-та година посещаваме хотела и то по два пъти/м.юни и м.септември/.Въпреки,че сме хора с натрупан житейски опит,тук всичко ни допада-от екипа на рецепцията, на кухненския и на обслужващия персонал.По здравословни причини не посещаваме плажа,но затова пък прекрасното разположение на хотела и 606-та стая,в която сме настанени,ни е достатъчно да изживяваме с удоволствие морската ни почивка! ПРЕПОРЪЧВАМЕ ГО НА ВСИЧКИ,КОИТО ЖЕЛАЯТ ДА ПОЧИВАТ В ПОМОРИЕ!!!
    Подкрепен: -2 | | | Отговори | Сподели

  • Некорекни

    Коментар на Али от 05.08.2017 за престой: 31-07-2017 - 06-08-2017
    Хубава гледка към морето еднотипна закуска всяка сутрин,лоша хигиена на стаите,за една седмица веднъж нени смениха чаршафите и не изметоха,само кошчето сменяха,хубав СПА
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • Доволни сме.

    Коментар на Галина от 30.07.2017 за престой: 24.07.17 - 29.07.17
    За тази цена е супер.
    Подкрепен: -2 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на Снежана и Стефан за условията в хотела

    Коментар на Снежана и Стефан от Пловдив от 18.09.2016 за престой: 17-09-2016 - 22-09-2016
    В момента сме почиващи в хотела за поредна година,а това трябва да говори много! Изненади сме от мрънкащите клиенти за това или онова.Ами вие,които сте недоволни,защо не ходите в петзвездните хотели?И там е същото,с изключение САМО на цените! Е,какво повече искате от менюто или у вас си хапвате само морски дарове?Или ви е по чистичко....Тогава си стойте у вас!
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 06.07.19 в 14:43 ч. от Асенова

    Аз явно съм от " мрънкащите" клиенти, но нека да Ви настанят 104,105,106,107 или 108 стая ида ви почистват стаите, както на нас и тогава ще си поговорим. На 4 тият ден да Ви доставят 3 тия комплект кърпи, при поредното напомняне и тогава смениха другите два комплекта, а за смяна на чаршафите на петия ден след настояване от наша страна.За метене и миене на стаята не става и дума, сами си го правим. Е сега ни наричайте " мрънкащи"!


  • НЕ ХОДЕТЕ ТАМ, КОЛКОТО И ДА СА ИЗГОДНИ ЦЕНИТЕ!

    Коментар на Анета Георгиева от 13.09.2016 за престой: 07-09-2016 - 12-09-2016
    Бяхме настанени в стая с изглед към морето, стаята беше с огромна тераса - по продължение на целия етаж и вкл. съседната стая, с огромна козирка от горе, от подобна тераса на горния етаж, /понеже хотела е със силует на акустирал в морето кораб/ ако някой страда от клаустрофобия няма да издържи там! Хигиената, по-точно няма такава, стаите са мръсни, дори и след като ги почистят, замазват с парацала на ляво, на дясно и боклука си стои! На първи етаж, въпросната стая миришеше на обратни води, а от морето на фекалии, също така, шумът от вълните е стряскащ, понеже се разбиват в основите на хотела, не може да се спи нощно време! Хотела няма собствен плаж! Храната е приемлива, еднообразна! Купите в 3 звездния ресторант са с изпочупени ръбове, като в някой ведомствен стол от времето на Соца!
    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

  • Почивка и лечение

    Коментар на Жени от 11.09.2016 за престой: 01-09-2016 - 10-09-2016
    Ползвах пакет Анхиало с ранни записвания. Доволна съм от процедурите, персонала е любезен, спазват се определените часове. Храната е вкусна и в изобилие. Нямаше комари, стаята се почистваше редовно, кърпите се сменяха всеки ден, а спалното бельо през два дни. Всеки ден ходих на плаж, който е на 5-10 минути от хотела. Времето беше прекрасно, водата топла. За цената, която платих и услугите, които получих съм изключително доволна.
    Поморие е красив и чист град.
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Харесва ми престоя в този хотел.

    Коментар на Райна Йотова от 10.08.2015 за престой: 08-08-2015 - 15-08-2015
    От престоя ми в Интерхотел Поморие останах много доволна. Стаите се почистват всяка сутрин,кърпите се сменят редовно,храната е вкусна и разнообразна.Предлагането на всичко включено в цената е богато. Персонала е вежлив. Бих дошла отново тук! :)
    Подкрепен: -3 | | | Отговори | Сподели

  • Защо НЕ препоръчвам

    Коментар на Сергей от 20.07.2015 за престой: 12-07-2015 - 17-07-2015
    Нямахме никакви пречки по пристигането, паркирането и настаняването в хотела. По обслужването на етажа претенции нямаме. Обаче:1.Храна. Супата се предлага само мазна - 1 вид.Таратор - само силно разредено мляко с вчерашни краставици и нищо друго вътре, даже сол?! Основното ядене се предлага макс.три вида готвено, като едното задължително е нещо плуващо в мазнина плюс преварени спагети и ориз. Българските ястия в менюто почти отсъстват, не само скарата. Десертът е желирани остатъци от вчерашния компот и/или плодове, един път бисквити в нишесте.Салата- нарязани на едри буци краставици, плуващи в вода рязани домати, полуизсъхнали марули(през юли!) и зеле. Друго нещо ако се появи, веднага изчезва. Плодове - сини сливи, които са червени...зелени праскови и чат-пат кайсии. Това даже не е блок-маса, да не говорим, че рекламата е ALL INCLUSIVE?!.. Ще отбележа само, че готвеното е вкусно, повтарям вкусно е! Наглостта и надменността на бармана в ресторанта е трудно описуема, редовен въпрос е :"К'во искаш?" Освен това, ако решите да поръчате алкохол не просто български, а от региона на Поморие, ще плащате на бармана на ресторантска цена, и естествено, без да ви се издаде чек и никаква гаранция за качеството, че това е обикновена поморийска, а не парцуца от Долно нагорнище с есенция за такава.
    Тоталното изнасяне от ресторанта не на филийка хляб, а масла, конфитюри, готвена храна и плодове с пластмасови кутии, торби, чанти, пакети, със чинии с вилици и лъжици, чаши с сок и бира, пълнят се две-трилитрови бутилки със сок и вода - явно е приета и позволена практика на кражба. Нали уж глобата е 5 евро?..
    2. Пътя до външния басейн е ходенето пеша от 3-я до 1-я етаж,т.к.асансьора е развален(или специално го изключват), тоалетните на тези етажи смърдят като гаровите/влаковите по соцвреме тоалетни. Задължително е преминаването през вътрешния басейн, защо?! само една стълба от първия етаж към пространството пред басейна би решило този проблем. Спящите спасители - в реда на нещата. Само късмет е, че още няма удавени деца, които безнаказано и с възрастни скачат в басейните, предизвиквайки викове на възмутените почиващи, но не и на спасители...
    3.Лоби-бар се намира на крайно неудобно място на 3-ти етаж(до рецепцията на новото крило) и явно е предназначен предимно за почиващите от новото крило. От основното крило почиващите трябва да вървят от басейна или по етажите, или по една тясна вита метална стълба до третия етаж. Едно барче до спящите(а понякога и липсващи) спасители на 1-вия етаж до външния басейн ще е супер.
    И последно - изключително внимателно и с откровена загриженост работят на рецепцията.Браво!
    Подкрепен: 17 | | | Отговори | Сподели

  • Неприятен престой в гр.Поморие

    Коментар на Тодор Маринов(семейство с 2 деца) от 29.08.2014 за престой: 20-08-2014 - 27-08-2014
    Здравейте!
    Бих искал да споделя мнението на моето семейство(с две малки деца) и на семейството(също с две деца),с което бяхме седем дни в този хотел с All inclusive - изхранване!
    За първи път посещаваме Поморие и още със самото пристигане в хотела започнаха проблемите.
    Като за начало нямаше къде да паркираме колите.За такъв голям хотел паркоместата пред хотела са изключително малко.И едва разтоварили багажа,ми звъннаха от рецепцията,че искат да ми вдигнат колата от входа на хотела(все пак трябваше да спрем някъде за да разтоварим багажа си).Тук е момента да благодаря на служителката от рецепцията за бързата реакция.
    След разправия със служителите с паяка,все пак успях да се измъкна без глоби.
    Този проблем явно е в цялото градче,тъй като след два дни колата на моят приятел(добре,че е полицай), беше закопчана със скоба,без причина и предупредителни знаци и при правилно паркиране.Наложи се да извика патрулка и да се установи,че служителите на общината превишават редовно правата си(били на процент) и след това да получи извинение за случката.Пълно безумие!!!
    Второ,така наречения All inclusive,беше доста странен,меко казано!
    Имаше определени часове на ползване на храни и напитки,като ние в повечето случаи не можехме да ги ползваме,тъй като ходихме и на плаж,все пак.Особено шокиращо беше,че в събота и неделя лоби - бара почивал - голям смях,добре,че не ни накараха да излезем на квартира за почивните дни!?!?!Храната поне беше що-годе добре,като закуската е една и съща всеки ден.
    Трето,плажът е на около 15-20 минути пеша( с деца) от хотела и ти трябват още 20мин,докато си намериш място за хавлиите и чадърчето,което носиш.(за информация платен чадър е 10лв.????,в Бургас - 3лв.).Плажната ивица е широка около 10 - 15 метра,но дълга и свободната зона е едва около 10% от нея.Може да си представите за какво обикаляне става на въпрос,докато си намериш място.Общо взето докато се настаниш и трябва да бързаш за обяда(от 12 - 14часа).Пясъкът е черен,плитък и доста едър,пълен с начупени миди и боклуци.
    Четвърто,обслужването в хотела беше под всякаква критика.Едва на четвъртия ден,след скандал с камериерките(изключително нагли и мързеливи) благоволиха да ни сменят чаршафите,а големи хавлии изобщо нямаше,не ни обясниха по каква причина?????Наложи се да използваме една хавлия четири човека,добре че не бях я хвърлил за подмяна - ОТНОВО ПЪЛНО БЕЗУМИЕ!!!
    Пето, WI - FI - що е то в този хотел???Има само в лоби-бара и той непрекъснато се губи???????
    Шесто,телевизия - забравете,има едва 15 канала,като повечето руски,ужас,да не сме в Русия????Явно повече се държи на чуждите туристи,отколкото на българите!
    Седмо,басейнът може да се ползва само до около 15часа,тъй като след това не се огрява и става студено за деца.Нямаше почти здрав шезлонг,липсваха и доста чадъри.
    Единственото хубаво нещо беше невероятната гледка от стаята - цялото море беше пред нас и имаш чувството,че си на кораб,но това е ТВЪРДЕ МАЛКО за такъв хотел!
    За съжаление мога да кажа,че ни изгубихте тотално като клиенти и не бих препоръчал на никой този хотел!

    .
    Подкрепен: 16 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 10.07.15 в 17:51 ч. от Узунова

    Това неможе да се нарече All inclusive, нито веднъж за 6 дни нямаше скара.Как може лятото да ти дават свинско тлъсто месо със зеле, остатъците от закуската вечер задължително ставаха добавка към някаква гадна салата с макарони.Закуската една и съща всяка сутрин„ когато попитах защо е така ми беше отговорено„че ако всеки ден си взимам по едно ето ти различна всеки ден.Останахме много недоволни„не бих ви препоръчала хотела!!!!!

    Добавен на 03.05.16 в 11:09 ч. от Горан

    Паркинга не е на хотела,а е общински и е голяма глупост че са писали в рекламните материало че има безплатен паркинг.Не се лъжете на евтини трикове.Безплатен обяд няма


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"