Хотел Лебед

Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Мнения на реални клиенти на Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!
  • Мнение на (млада двойка) от 11.08.16

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 11.08.16 в 12:28 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми господине/Уважаема госпожо,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 28.07.16

    Оценка: 4.85 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5
    Всичко ми хареса.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 10.08.16 в 16:43 ч. от Отдел Маркетинг

    Уважаема Ели,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 28.06.16

    Оценка: 4.54 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество5
    Оценката ми е за Долфин - no name. Персонала е много отзивчив. Стаята се почистваше всеки ден, като се съобразяваха с обедната ни почивка. Комплекса е много подходящ за семейства с деца.
    Не ми хареса че плажната ивица беше доста намалена. Участъка море - пясък е много малко. Голама част от плажа е на бетон. Ограниченото работно време на сладоледения бар - 2 часа и то по време на обедната почивка.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 01.07.16 в 11:54 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Емилия,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.
    Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна

    Добавен на 18.07.16 в 06:15 ч. от Емилия

    Храната е отвратителна


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 08.06.16

    Оценка: 4.69 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество4
    Хотелът е Долфин Марина. Фитнес уредите на открито са добра екстра, но биха могли да бъдат още по-разнообразни по вид.
    Може да се организира изхранване на обяд на плажа. Сега трябва да се връщаме за обяд до ресторанта на хотела и после пак обратно, към плажа. Това разкарване може да се спести.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.06.16 в 12:59 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми г-н Владислав,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.
    моля да обърнете внимение при следваща резервация, че обядът на плажа в ресторант South Bеach е част от по-разширения пакет Ол Инклузив, а именно Ол Инклузив Премиум.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (самостоятелен пътник) от 24.08.15

    Оценка: 4.54 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части4
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране4
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 24.08.15 в 12:09 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Татяна,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 19.08.15

    Оценка: 3.62 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части3
    Големина / Обзавеждане3Басейн / СПА / Парк4
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала4
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране3
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество4

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 20.08.15 в 08:52 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Пламен,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.

    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 12.08.15

    Оценка: 4.69 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки2Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество4
    Спокойствието в комплекса, направата на самия плаж, заграден е от три страни с бетонни стени като това не позволява да има вълни и може да се къпе човек спокойно. Самия комплекс е затворен, което допринася за доброто прекарване в него.
    Единствено,което не ми хареса на мен и моите приятели, с които бяхме е храната. Всеки ден едно и също и някакви странни, не типични храни се готвеха. Дори при разговор с персонала в ресторанта ,някой от тях ми казаха, че също не ядат в него поради същата причина. Няма атракции, например обиколка с корабче или нещо такова, возене на банан, джетове и други такива акации, или поне аз не видях по време на престоя си там. Това го има например във Варна , но трябва да се пътува постоянно до там. Може да се направи една водна пързалка като тази във върна например, все пак там ми направи впечатление, че около 80-90 % от почиващите бяха чужденци с децата си и те трябва да бъдат забавляване с нещо, освен това, което има вечерните шоута, като там по мое наблюдение не ходеха всички, а търсеха забавления извън комплекса в града. Но като цяло съм доволен от почивката си там.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    » Прочетете и отзива на Красимир за Гранд Хотел Варна

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.08.15 в 17:10 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Красимир,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.
    Благодарим Ви за критиките по отношение на храната в хотел Лебед. Уверяваме Ви, че същите ще бъдат взети под внимание.

    Ще се радваме отново да посрещнем Вас, семейството и приятелите Ви като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна

    Добавен на 04.04.16 в 18:52 ч. от Някой

    Добре де не ви ли е съвестно да вземате парите на хорицата и да ги храните с боклуци..Ами в Турция е чистота обслужване и перфектна храна....


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 11.08.15

    Оценка: 4.23 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки3Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество3
    Чистотата и поддръжката на целият комплекс, анимацията, напитките, за деца е перфектно. Плаж, басейни, водни пързалки, всичко е супер. Хотела е тих и спокоен, на удобно място, всичко е разположено на много близко разстояние. Въпреки лудницата, свободни шезлонги винаги имаше и на плажа и на басейна -осигурили са много. Не сме запазвали шезлонги от рано нито един ден, на плаж ходехме към 10ч. Обслужването на персонала е на ниво. Детската площадка е уникална, както и детската анимация.
    Кафето е хубаво, еспресо от машини. Коктейли правеха всякакви. В тематичните ресторанти си изкарахме много добре. Само азиатския не го препоръчвам.
    Не ни хареса закуската, изобщо. Като цяло храната не отговаря на 4 звезди в никакъв случай. Специално на закуска никакво разнообразие, всеки ден едно и също и то продукти с много ниско качество, да не кажа съмнително. Не мисля,че е допустимо в 4-звезден хотел да се предлагат само кренвирши, бъркани яйца, изсъхнали кроасанчета /повярвайте не ставаха за ядене изобщо, направо твърди, личи си че са стари/, краставици, домати и твърди маслини. Тук таме изкарваха някоя тава със сладка баница, макарони имаше и кексчета нелоши. Нямаше, обаче, нито палачинки, нито яйца на очи, нито бекон, нито дори тостер за печене на филийки?! /за тостера наистина напълно недоумявам, и да няма нищо за ядене човек все ще си препече две филии, но уви!/. Все неща които сме получавали и в 3 звезди /веднага давам пример с Албена, а съм давала по-малко пари на първа линия за същия период/. Явно са на мнение, че палачинките са само за 5-те звезди на Гранд хотела. Децата закусваха главно зърнени закуски с кисело мляко и плодове. А ние твърд хляб с разни колбаси, също не много добри, банички или плодове. Имаше чат-пат едни печени сандвич с яце и сирене, но много много твърди. Но най-много от всичко ме възмущават кашкавала, маслото и сиренето - изцяло растителни, напълно безвкусни. Как може да се произвежда и яде подобно нещо? Чудя се защо изобщо го сервират, само да се излагат, по-добре изобщо да не слагат. То вярно, че истинските са скъпи и , но за тия пари дето платихме за престоя си, направо ме обиждат с тези долнокачествени продукти. Саламите и кренвиршите направо няма да коментирам -досещайте се. Дано наистина вече някой някога да се заеме в тази наша държава да проверява и контролира качеството на предалаганите храни в такива комплекси, работещи на ол инклузив и да се вземат някакви мерки!
    Иначе обяда и вечерята бяха ок, риба имаше най-различна всеки ден. Някои манджи пак не ставаха, или пък се повтаряха, скара също липсваше, но в общи линии имаше доста по-голям избор. А имаше и доста вкусни ястия, ядохме и миди. Напитките, също бяха ок. Имаше даже изстудено шампанско. Грижеха се лед да има постоянно. Плодове и зеленчуци също много, пресни и различни. Десертите - ставаха. Кафето е много добро. Сладолед -само едни и същи два вида винаги, дори и в рекламираната сладоледена къща.
    В общи линии сме доволни и бих препоръчала хотела и комплекса като цяло, защото си изкарахме много добре. Единствената ми по-сериозна забележка, на която смятам, че трябва да се обърне внимание, си остава закуската, както описах по-горе. Ако нещата се подобрят в тази насока сигурна съм ще спечелят много.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 11.08.15 в 16:36 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми господине/ Уважаема госпожо,

    Благодарим Ви за споделените впечатления от престоя Ви в хотел Лебед.
    Ние наистина оценяваме усилията на нашите гости, които отделят от времето си, за да споделят своето мнение в социалните мрежи.
    Всяка критика е важен коректив за нас и не само най-достъпния, но и най-достоверния начин за оценка на качеството на предлагания продукт. В тази връзка примете нашата благодарност за споделеното искрено мнение за асортимента на блок масата за закуска. Уверяваме Ви, че Вашите критики ще бъдат взети под внимание.
    Благодарим Ви и за положителната оценка по отношение на чистотата, качеството на храната на обяд и вечеря, обслужването и отзивчивостта на персонала в хотел Лебед, басейна, парка и плажа.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна

    Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на обяда и вечерята, чистотата в хотела, обслужването в хотела, парка и басейна.


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 03.08.15

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: -1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 03.08.15 в 15:24 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Анелия,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (възрастна двойка) от 13.07.15

    Оценка: 3.77 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота3За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане3Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC3Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки3Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар3Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество3
    качеството на храната

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.07.15 в 12:40 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Нели,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Благодарим Ви за положителната оценка по отношение на чистотата, качеството на обслужването и отзивчивостта на персонала,чистота и басейна в хотел Лебед.
    Вашите критики по отношение качеството на храната са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"