Хотел Лебед

Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Мнения на реални клиенти на Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!
  • Мнение на (семейства с малки деца) от 29.07.19

    Оценка: 4.62 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество4
    Хотел Долфин има нужда от ремонт.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 29.07.19 в 10:00 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Десислава,
    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 17.07.19

    Оценка: 4.85 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество5
    Хотела и градината с много цветя са прекрасни. Басейните са с топла минерална вода. Целият персонал е много мил! Аниматорите са много забавни. Единствено плажа е много малък, но за сметка това е много чист. Храната е добра и е горе долу разнообразна. за разлика от други курорти, тук всичко е в зеленина и е много спокойно.Идеална почивка е за семейства с малки деца. Благодаря на Съни турс за коректното и точно отношение.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 17.07.19 в 15:06 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Цветан,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (с приятели) от 15.07.19

    Оценка: 4.92 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Почивката ни беше великолепна. Хотелът е разкошен, местоположението му е до плажа, развлеченията, които предлагат всеки ден за приятното ни прекарване. Обслужването е на много високо ниво. За първи път имаме възможност да ползваме място на плажа, шезлонг, хавлии, безплатен паркинг. Персоналът се е постарал за всичко. Изключително доволни сме, с удоволствие ще посетим отново хотела следващото лято.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 15.07.19 в 14:47 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Десислава,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (възрастна двойка) от 26.06.19

    Оценка: 4.08 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части4
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки3Разположение и околност:Възможност за паркиране3
    Общо състояние на ресторант / бар3Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество3

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 26.06.19 в 10:43 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Христо,
    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.
    Вашите критики по отношение на храната, бара и плажа са препратени към отговорните мениджъри и ще бъдат взети под внимание.
    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 26.06.19

    Оценка: 2.62 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота2За обекта:Чистота общи части2
    Големина / Обзавеждане2Басейн / СПА / Парк3
    Хигиена в Баня / WC2Отзивчивост на персонала3
    Гастрономия:Качество на храна и напитки2Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар2Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала2Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество2
    Единственото, заради което си струва да посетите този комплекс е невероятно красивия парк...
    Хотелът едва ли би могъл да бъде категоризиран и с ЕДНА звезда. Оборудването е изключително остаряло и неподдържано. Стаите са тесни за предлаганата услуга "двама възрастни с едно дете". За осемте дни, в които бяхме там чаршафите не бяха сменени нито веднъж, а прахът изглежда не беше бърсан от откриването на сезона, поне. Камериерките сменяха кърпите всеки ден, стига да пожелаеш, но пък влизаха в банята само, за да сложат тоалетна хартия (и това беше пожелание). Но докато тези "дребни" неудобства могат да бъдат пренебрегнати, то положението с ресторанта беше плачевно - огромно количество продукти (имаше дори доста разнообразие), които, с изключение на някои плодове и зеленчуци, трудно биха могли да се нарекат ХРАНА. Не знам откъде е готвачът в този хотел, но ще е добре да си потърси друго поприще. През всичките години (а те не са малко), в които сме гостували на хотели "ОЛ инклузив" не се е случвало да попаднем на подобен случай. Просто съжалявах родителите с малки деца, а те бяха над 80 процента докато ние бяхме там, защото трудно намираха с какво да ги нахранят с безвкусни супи (дори трудно бих ги нарекла СУПИ) и миришеща риба. Дори салатите трудно се преглъщаха, но да приемем, че предлаганото качество на доматите и краставиците е предпочетено заради по-ниска цена... И макар че храненето никога не е било приоритет за нашето семейство и винаги можем да се задоволим със сирене, маслини и някой друг плод, никога не бих посетила повече този хотел, рискувайки хранително отравяне...

    Не бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 26.06.19 в 10:45 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Ася,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт.
    Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания.
    Вашите критики са препратени към отговорните мениджъре и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 01.09.18

    Оценка: 4.08 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки3Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество3
    Хотелът е добър.Персоналът любезен и отзивчив.Басейна в хотела е страхотен
    Храната не беше разнообразна.Почти всеки ден беше еда и съща...

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 30.08.18

    Оценка: 4.77 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк4
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала4
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 03.06.18

    Оценка: 4 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части3
    Големина / Обзавеждане3Басейн / СПА / Парк3
    Хигиена в Баня / WC3Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:35 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Весела,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт.
    Благодарим Ви зависоката оценка по отношение на обслужването и отзивчивостта на персонала.
    Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 30.05.18

    Оценка: 4.54 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране3
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество4

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:32 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Виолета,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 29.05.18

    Оценка: 4.69 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5
    Детският басейн се отопляваше и за детето беше голям купон (все пак говорим за месец Май). Обслужването навсякъде в комплекса беше ОК !
    Малкото на брой програми на телевизора в стаята.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:32 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Станислав,
    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"