Хотел Лебед

Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Мнения на реални клиенти на Хотел Лебед - Гранд Хотел Варна

Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!
  • Мнение на (семейства с малки деца) от 01.09.18

    Оценка: 4.08 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки3Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество3
    Хотелът е добър.Персоналът любезен и отзивчив.Басейна в хотела е страхотен
    Храната не беше разнообразна.Почти всеки ден беше еда и съща...

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 30.08.18

    Оценка: 4.77 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк4
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала4
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 03.06.18

    Оценка: 4 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части3
    Големина / Обзавеждане3Басейн / СПА / Парк3
    Хигиена в Баня / WC3Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления3
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:35 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Весела,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт.
    Благодарим Ви зависоката оценка по отношение на обслужването и отзивчивостта на персонала.
    Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 30.05.18

    Оценка: 4.54 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране3
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество4

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:32 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Виолета,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 29.05.18

    Оценка: 4.69 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5
    Детският басейн се отопляваше и за детето беше голям купон (все пак говорим за месец Май). Обслужването навсякъде в комплекса беше ОК !
    Малкото на брой програми на телевизора в стаята.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 05.06.18 в 13:32 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Станислав,
    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (млада двойка) от 09.09.17

    Оценка: 4.31 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части4
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество3

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 17.08.16

    Оценка: 3.31 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота3За обекта:Чистота общи части4
    Големина / Обзавеждане2Басейн / СПА / Парк4
    Хигиена в Баня / WC3Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки2Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар3Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала3Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество2
    Няма нещо което да ми хареса.
    Храната е еднообразна и почти няма избор.Продуктите са нискокачествени.Сладолед има само от 14.30 до 16.30ч. и по време на обяда.Алкохола е силно разреден.Стаите са много малки,с остаряло обзавеждане.Баните са под всякаква критика.Плажа е ограден от бетон.

    Не бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 18.08.16 в 10:15 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми Ивелинр

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас и ни помага в усилията ни да предложим един по-качествен продукт.
    Искрено съжаляваме, че престоя Ви в нашия хотел не е отговорил на Вашите очаквания.
    Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме да ни посетите отново, за да имаме възможност да Ви убедим в нашето желание да предлагаме на нашите гости все по-качествено обслужване и услуги.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (млада двойка) от 11.08.16

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 11.08.16 в 12:28 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаеми господине/Уважаема госпожо,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 28.07.16

    Оценка: 4.85 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5
    Всичко ми хареса.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 10.08.16 в 16:43 ч. от Отдел Маркетинг

    Уважаема Ели,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 28.06.16

    Оценка: 4.54 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура3
     Съотношение:Цена / Качество5
    Оценката ми е за Долфин - no name. Персонала е много отзивчив. Стаята се почистваше всеки ден, като се съобразяваха с обедната ни почивка. Комплекса е много подходящ за семейства с деца.
    Не ми хареса че плажната ивица беше доста намалена. Участъка море - пясък е много малко. Голама част от плажа е на бетон. Ограниченото работно време на сладоледения бар - 2 часа и то по време на обедната почивка.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 01.07.16 в 11:54 ч. от Екипът на Хотел Лебед

    Уважаема Емилия,

    Благодарим Ви за споделеното мнение. Всеки отзив от наши гости е от изключителна важност за нас. Така имаме възможността да повишаваме непрекъснато качеството на предлаганите услуги.
    Радваме се, че нашите усилия са направили Вашия престой приятен.
    Вашите критики са препратени към отговорния мениджър и ще бъдат взети под внимание.
    Уверяваме Ви, че удовлетвореността на клиентите е наш основен приоритет.

    Ще се радваме отново да Ви посрещнем като гости в нашия хотел.

    С най добри пожелания,

    Отдел Маркетинг
    Комплекс Гранд Хотел Варна

    Добавен на 18.07.16 в 06:15 ч. от Емилия

    Храната е отвратителна


Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"