Созопол Дриймс

Созопол Дриймс - Созопол

Мнения на реални клиенти на Созопол Дриймс - Созопол

Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!
  • Мнение на (семейства с големи деца) от 02.08.12

    Оценка: 4.85 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране4
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура4
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 27.09.11

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Много добър хотел,добре обзаведени апартаменти,близо е до плажа,има паркинг,мястото е спокойно.Препоръчвам го.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на от 14.07.11

    Оценка: 4.23 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки2Разположение и околност:Възможност за паркиране2
    Общо състояние на ресторант / бар2Ресторанти/Барове/Забавления4
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Апартхотелът е много добре поддържан, апартаментите са отлично обзаведени и хигиената е на много добро ниво - ежедневно мокро почистване на всички стаи, оправяне на леглата, измиване на съдове, почистване на банята и ваната, подмяна на хавлиите и тоалетните принадлежности. Персоналът и особено управителката на комплекса са много любезни и отзивчиви и се стараят да решат всички възникнали проблеми /повреда на бойлера/ бързо и по възможно най-добрия за гостите начин.
    Паркирането е проблем, тъй като пред хотела има много малко паркоместа, които винаги са заети, а ползването на подземния гараж се заплаща допълнително. Освен това, адресът на хотела не съответства на действителното му местоположение - от посочената ул. Ропотомо не може да се влезе в хотела. Входът му е от улица - тупик, срещу входа на ресторанта на хотел "Мартинез".

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"