Мирамар Делукс

Мирамар Делукс - Обзор

Мнения на реални клиенти на Мирамар Делукс - Обзор

Всички отзиви и мнения са предоставени от наши клиенти след престоя им в хотела!
  • Мнение на (семейства с малки деца) от 11.09.19

    Оценка: 4.77 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала4
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество4
    Много удобен хотел за семейства с деца.Всичко беше на ниво.
    Персонала не говори български,а сме в България!!!На доста места персонала не беше любезен и като поискаш нещо те гледат така все едно от тях си го дават.От Аниматорите за децата има какво още да се желае.Малко дразнещо е че в детската дискотека за цялата програма има само две български песнички!!!Аниматорите на децата говорят на всички езици,но не и на български!!!

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 11.09.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Прекрасен хотел , перфектно обслужване . Висока хигиена както в стаята , така и в общите помещения . Специални поздравления за главния готвач и екипа му . Много вкусна , разнообразна и качествена храна , професионално аранжирана .
    Имаше дни , в които до полунощ имаше силна музика идваща от бара на басейна .

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 26.08.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Разкошен комплекс, изпълнен с вкус и отношение към госта. Това, че все още не е завършен на 100 % по никакъв начин не попречи на почивката ни. Всичко е направено в името на приятния престой и добрите емоции за туристите. Стаята е просторна и има всичко необходимо за ползотворна почивка. Специални благодарности към персонала в ресторанта, които ни обслужваха с усмивка и професионализъм, а именно - Петър, Павел и Владислав. Храната е разнообразна и с високо качество, както в основния ресторант, така и в Бургер бара. Персоналът в последния също е на много високо ниво. Благодарим за прекрасното изживяване!

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с малки деца) от 24.08.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Най- страхотната почивка !!!!

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с големи деца) от 21.08.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (група) от 25.07.19

    Оценка: 4.85 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране4
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Цялото съчетание от огромната плажна ивица, близостта на хотела до плажа, гледката от прозорците, модерни и широки стаи, обзаведени с всичко необходимо. Качеството на храната и бутилираните напитки. Специално благодаря на Грациела за организираното тържество на дъщеря ми за рождения й ден.
    Дребните минуси са по-скоро от това, че все още не работи целия комплекс. Далечината на паркинга, рецепцията.
    Изключително нелюбезна, невнимателна и отблъскваща клиенти фризьорка, намираща се около рецепцията на Мирамар. Такова нежелание да заработи пари не съм срещала отдавна при някой.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (възрастна двойка) от 15.07.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • Мнение на (семейства с големи деца) от 12.07.19

    Оценка: 3.92 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота4За обекта:Чистота общи части4
    Големина / Обзавеждане4Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC4Отзивчивост на персонала3
    Гастрономия:Качество на храна и напитки4Разположение и околност:Възможност за паркиране2
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала3Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество4
    Хотелският комплекс е замислен добре. Стаите са просторни. Хареса ми наличието на кафе машина и хубаво кафе в стаята. Има добър избор на телевизии, интернет връзката също е добра.Минибарът в стаите е комплимент. Ресторантите в Делукс - Основен и Стек ресторанта са на много високо ниво и с доста модерен интериор. Храната е вкусна и разнообразна,напитките - бутилирани, предлагат се и фрешове, кафето също е хубаво. Хареса ми възможността да ползваме всички услуги и на Клуб хотела, за да мога да направя сравнение. Посетихме а-ла карт ресторантите - Стек и Гурме ресторанта. Храната и в двата ресторанта е на много високо ниво. Персоналът - също! Поздравления! Сладоледите и сладкишите в Делукс сладкарницата също бяха на много високо ниво. Бургер барът също предлага отлична храна. Управителката и българския персонал си личи, че много се стараят! Има достатъчно басейни и широка плажна ивица. Паркингът е безплатен, но е трудно да си намериш място в комплекса. Имахме и прекрасно слънчево време - така че почивката мина страхотно.
    В офертата на Съни турс никъде не беше посочено, че комплекса не е завършен. Стаята с гледка море всъщност е странична гледка море и строеж. Стаите все още не са напълно оборудвани - липсва място, където да се оставят куфарите. Възглавниците са по един брой и са ниски, а беше посочено в офертата , че има меню възглавници. Баните са големи, но няма вариант, където да си оставиш козметиката за къпане - освен на пода. Минибарът не охлажда добре - поддържа около 16-18 градуса. Топли и харчи ток, но не и да охлажда това което е в него. За 6 нощувки само веднъж беше сменено спалното бельо. Хавлиите също не се сменят всеки ден. Не се зарежда и козметика в банята всеки ден. Предполагам и се надявам, че това е пропуск на камериерките - а не практика. Периода в който бяхме в хотела е 03-09.07 стая 3551.
    На 03.07 когато пристигнахме, се наложи да се храним в ресторанта на Клуб хотела, защото в Делукса ресторанта все още не работеше. Беше много пренаселено и неприятно. Храната е с доста по- ниско качество от основния ресторант в Делукс. Обстановката също. Като цяло, очаквах повече разнообразие от риби и морска храна. Когато задуха вятър се образуват облаци прахуляк от строежа към основния ресторант на Делукс. Не веднъж бях свидетел на падане и чупене на чаши от вятъра. При вятър - става невъзможно храненето на терасата поради прахта и пясъка които се носят из целия Делукс комплекс. Предполагам това неудобство ще изчезне, когато комплексът бъде изцяло завършен.
    На практика новият хотел работи без рецепция. Общата рецепция не е вариант. Съмнявам се, че дори са влизали по стаите на Делукс и не са наясно с нищо.
    Много старателно си записват всичко, но смяната им свършва.... идват следващите.... не си предават информация..... и се случват неприятни моменти. Наложи ми се 3 пъти да ходя до рецепцията на Клуб хотела за 2 дни за да ми дадат сушилка за терасата за мокрите бански....?! Според тях има диспенсър с шампоан в банята - а такъв няма..... и отново според тях минибара поддържа 6 -8 градуса - без да са го проверили. С последните - очевадно е изключително несполучлива покупка. Не ми хареса храната в Грил а-ла карт ресторанта. Най-зле беше италианския ресторант на 6 етаж. Освен, че чакахме много време да ни сервират - храната не беше вкусна - въобще не ставаше за ядене.Из между приборите за хранене имаше и мръсни такива, което според мен е недопустимо.Персоналът видимо беше много отегчен и муден. Единственото нещо, заради което си заслужава да се качиш до ресторанта е гледката от високо. Нищо друго.
    Има и други неща, но спирам до тук. Въпреки всичките ми забележки бих посетила комплекса отново. Надявам се, критиката ми да е градивна и да се вземе под внимание от Мениджърите на комплекса. Имайте в предвид, че ние не посещаваме хотела Ви за да Ви късаме нервите. Ние посещаваме комплекса за да прекараме приятно и не натоварващо отпуските си, за което си плащаме и не ниска цена!

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 12.07.19 в 20:28 ч. от Георги

    Здравейте! Вярно е, че в офертата на Съни турс никъде не пише, че комплексът не е завършен, но ние бяхме изрично предупредени от Съни турс за това. Място за куфарите има, освен това те се събират и в гардероба, който е достатъчно голям и практичен. За възглавниците съм съгласен, че не са удобни. Минибарът, обаче, работи съвсем добре. Възможно е конкретният да не е бил настроен. При 6 нощувки е нормално бельото да бъде сменено веднъж - по стандарт бельото се сменя на 3 нощувки. Същото се отнася и за хавлиите. За козметиката в банята - може би е пропуск на камериерката, защото при нас липсващото се допълваше. Общата рецепция, предполагам, ще бъде недостатъчна при отваряне пълния капацитет на комплекса и, предполагам, че е предвидена нова в строящите се сгради. Служителите на рецепция, между впрочем, са може би най-отзивчивите от целия персонал. Ние също имахме няколко възникнали проблема и те се отнесоха професионално и с необходимата грижа (спомням си името на Балабанов, например). За италианския ресторант категорично не мога да се съглася. Там ние получихме най-доброто обслужване от всички а-ла карт ресторанти. Храната беше безупречна като вкус, визия и поднасяне. Всички полагат старание и очакваме, че комплексът ще се наложи като изключително изискан с добро обслужване.

    Добавен на 13.07.19 в 12:42 ч. от Деница Ангелова

    Здравейте Рени,

    Много благодарим за времето, което отделихте да споделите с нас Вашите впечатления, коментари и забележки. Уверяваме Ви, че ние възприемаме това като градивна критика и помощ да подобрим и усъвършенстваме продукта и услугите си. Наистина много бихме се радвали да ни посетите отново и догодина, когато комплекса ще бъде напълно готов и ще посреща своите гости отделно от клуб хотел Мирамар с всички необходими отдели, заведения, басейни и общи площи. Уверяваме Ви, че екипът ни работи целеустремено и неуморно да предостави професионално и добро обслужване и няма да спрем да предизвикваме себе си докато не достигнем и надхвърлим очакванията и задоволството на гостите си.

    Ще се радваме да Ви посрещнем отново при нас и да се погрижим да предоставим на Вас и Вашето семейство приятна, спокойна и незабравима почивка!

    От екипа на ЕйчВиДи Мирамар и ЕйчВиДи Мирамар Делукс


  • Мнение на (семейства с малки деца) от 11.07.19

    Оценка: 4.77 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала4
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар4Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала4Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Необходимо е да направим уточнението, че хотел Мирамар Делукс отвори за Сезон 2019 една от основните си сгради и прилежащите и общи части. Като компенсация за това неудобство, през настоящия сезон гостите на Мирамар Делукс ползват всички услуги на Мирамар клуб хотел, в т.ч. основният и допълнителните ресторанти в утвърдения вече клуб хотел. Затова оценката по-долу касае продукта, който получихме - комбинирано предоставен от двата хотела.
    1. Стаите в Мирамар Делукс са широки, удобни, с прекрасно разпределение на обзавеждането. Последното е подбрано и подредено прецизно. Чистотата се подържа на много високо ниво. Ежедневно се почистват стаята, банята и терасата.
    2. Банята - много широка, с две мивки, удобно разпределена и подредена. С плочки, които не позволяват пързаляне. Банята е обзаведена с всички необходими принадлежности. /единствената забележка е липсата на поставка за принадлежности под душа/.
    3. Добро впечатление прави ТВ шоу програмата. Пакетът ТВ програми е много добре подбран - тематично и езиково - за всекиго по нещо.
    4. Широки и удобни общи части - подходящи за разходка и Релакс. Въпреки, че 2/3 от комплекса все още е в строеж, усещането за простор дава възможност за релакс.
    5. Плажът пред хотела се подържа в изрядно състояние. Шезлонгите, разбира се, също са нови и са удобни. Хавлии се предлагат постоянно.
    6. Основният ресторант в Мирамар Делукс отвори врати на 04.07.2019г. и в дните до края на почивката ни протичаше процес по "настройка" - подредба и организация, напасване на обслужването. Въпреки това усетихме заявка за доста високо качество на предлаганата услуга по изхранване. Като материална база ресторантът превъзхожда основния ресторант на клуб хотела. Предлаганите ястия са разнообразни и с високо качество.
    7. Въпреки микроразмера си, промотираната сладкарница, включено в услугите на хотела, предлага доста изтънчени десерти. Добро впечатление правят инклузивните напитки, които са в оригинална опаковка /не от постмикс/.
    8. Допълнителните ресторанти, които успяхме да посетим - Casa del Chef, The Blue и Рибен /Кораба/ доказаха качество и стил.
    1. Въпреки огромните усилия, които полага мениджмънта, няма как да не се отчете по-слабото обслужване и в двата комплекса. Проблемът с персонала е все по-нарастващ в този бранш. Лошо впечатление правят:
    - Мултинационалният екип и езиковата бариера – към служителите на рецепция нямахме никаква забележка. Половината камериерки, обаче, говорят единствено руски или производен език. Същото се отнася и за голяма част от сервитьорите. Това е сигнал за сериозен проблем при положение, че стандартите на обслужване предполагат да се говори местен език плюс (поне) един допълнителен.
    - Тази година на няколко пъти ми направи лошо впечатление, че по време на работа в ресторанта има сервитьори, които се „шляят“ – гледат си телефоните, или просто стоят по двойки и си говорят. Това не рефлектираше върху гостите в ресторанта, тъй като останалите колеги компенсираха.
    Въпреки всичко, персоналът бе достатъчен като брой, и може би с допълнителни езикови и софт скилс обучения тези недостатъци могат да се минимизират.
    2. Недобро мениджърско решение е наименованието на хотела Мирамар Делукс. Това оставя горчив привкус у гостите на Мирамар клуб хотел, че са избрали „по-недобрия“ хотел.
    3. Позволяваме си да отправим коментар и към основния ресторант на Мирамар Клуб хотел. Разнообразието на храна е все така голямо. Качеството на това разнообразие, обаче, леко се е влошило. Предлага се огромно количество бъркани салати, които са доста „екзотични“, но не добре изглеждащи. Полуфабрикатите също са широко навлезли /калмари!/. Правейки сравнение с основния ресторант на Мирамар Делукс, оставаме с впечатление, че последният изпъква с качество, което сме свикнали да виждаме в основния ресторант на Мирамар Клуб хотел през сезон 2015г., например, когато на всяко хранене се предлагаше почти пълен асортимент от меса, всяко от които приготвено поне по 2 начина, както и повече видове риба. След 2015г., например, от основния ресторант на Мирамар клуб хотел изчезна фрешът, който се предлагаше на закуска, който фреш през 2019-та се появи в основния ресторант на Мирамар Делукс. Не би следвало качеството на новия ресторант да е за сметка качеството на стария ресторант.
    4. Огромното разнообразие от работно време за различните услуги водеха до изключително затруднение за нас като гости:
    - Основният ресторант предлага хранене за закуска, обяд и вечеря в едни часове;
    - Работното време на включения сладоледен салон е от 15,00 до 17,00ч
    - Работното време на инклузивната сладкарница е от 10,00 до 20,00ч
    - Работното време на басейните и плажа е от 9,00 до 18,00ч
    - Работното време на спасителите, които приемат мръсни хавлии е от 17,00ч до 19,00ч
    И т.н.
    Изключително облекчение би било тези часове да бъдат изчерпателно изброени в брошурата, която ще съпътства картата за достъп. В момента се дава брошура на Мирамар клуб хотел, в която не са отбелязани обектите на Мирамар Делукс.
    5. През последните 4 години Мирамар клуб хотел не правеше компромис с ценовата си политика. Ранните записвания винаги са се предлагали с максимална отстъпка от 15% в срок до 31 януари, след което отстъпката намаляваше. Случвало се е да се предлагат определени периоди (Last Minute) допълнително с отстъпка, която не надвишаваше тази от ранните записвания. За сезон 2019 отстъпката от 15% за ранни записвания се удължи до края на юни, което е разбираемо с оглед незапълнения леглови капацитет, разширен с новия Мирамар делукс. В периода, обаче, от 1-ви до 7-ми юли, бе пусната отстъпка в размер на 25% за нови резервации за настаняване в периода 01.07.-14.07., 20% за настаняване в периода след 14.07. и допълнителен бонус за безплатно настаняване на 2 деца за целия сезон (при стандартно доплащане 50% за второ дете). Това дискредитира политиката за ранни записвания и ни кара сериозно да се замислим как да процедираме за следващи сезони.

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 8 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 12.07.19 в 12:00 ч. от Деница Ангелова

    Здравейте Георги,

    Много Ви благодарим за детайлните коментари, препоръки и впечатления. Можем да Ви уверим, че за нас конструктивната критика, обратната връзка и мнения на гостите са от изключително значение. Възприемаме ги като огледало и навременен коректив за нашата работа и продукт.
    Както знаете професионалното обслужване и специално отношение " С усмивка от сърце" към гостите е наш основен приоритет и най-голямо предизвикателство в постигането му. Можем да Ви уверим, че работим усилено в посока да постигнем и поддържаме високо ниво както в Мирамар Делукс, така и в клуб хотел Мирамар и не бихме се спрели да предизвикваме себе си в името на задоволството и удовлетворението на всички наши гости в ЕйчВиДи хотели.
    Сезонността на нашият бизнес за съжаление налага не малка ротация в обслужващия персонал, предизвикателство, наред и с липсата на кадри, с което се борим всички сезонни обекти по българското Черноморие. Наличието на украински, македонски, молдовски и турски служители не е спестяване на средства, напротив това е инвестиция с разширени граници за намиране на необходимият ни персонал. Всички служители преминават първично и последващо обучение, процес, който изисква и инвестиция във времето. В тази посока се работи интензивно и в момента и се надяваме резултатите да бъдат видими за нашите гости всеки ден.
    Именно стремежа към постоянно подобряване и надграждане на предлагания продукт ни насочи към обогатяване и променяне линията и стила на бюфета в основния ресторант в клуб хотел Мирамар, за което заложихме на богатия опит и всеизвестна слава на турски екип от специалист готвачи, наред с нашия екип. Тук отново интензивно и в момента напасваме правилния баланс от екзотични продукти и вкусове с националната и интернационална кухни, именно с оглед максимално да отговорим на постоянно променящата се и разнообразна публика и вкусове. Именно тук и в тази област обратната връзка и коментари от нашите гости са много важни и полезни за нас. Още веднъж Ви благодарим, че го направихте и Вие.
    В ЕйчВиДи хотели предлагаме "Гостоприемство", "Разнообразие" и "Отдаденост". Следвайки това, мисията ни е да дадем уникална и различна визия на всеки от нашите хотели и ресторанти, зад която гостите да разпознават стила и ЕйчВиДи гостоприемство и отношение. В това предизвикателство отново сме вложили своите усилия и енергия и в момента, все процеси които Вие сте доловили толкова добре по време на престоя си. Затова искрено Ви благодарим за изчерпателния и точен коментар, който наистина ще ни помогне да подобрим продукта си и надградим услугите си до ниво, вече наложено и очаквано от гостите на ЕйчВиДи хотели.
    Благодарим Ви и за доверието и лоялността към нас през годините и можем само да Ви уверим, че с радост и удоволствие ще Ви посрещаме в нашите хотели и за напред и ще дадем всичко от себе си да направим почивката на Вас и семейството Ви незабравима!

    от екипа на ЕйчВиДи Мирамар и ЕйчВиДи Мирамар Делукс


  • Мнение на (семейства с големи деца) от 09.07.19

    Оценка: 5 / 5 » Виж подробно
    Стаи:Чистота5За обекта:Чистота общи части5
    Големина / Обзавеждане5Басейн / СПА / Парк5
    Хигиена в Баня / WC5Отзивчивост на персонала5
    Гастрономия:Качество на храна и напитки5Разположение и околност:Възможност за паркиране5
    Общо състояние на ресторант / бар5Ресторанти/Барове/Забавления5
    Обслужване на персонала5Състояние на плаж/ски писта/инфраструктура5
     Съотношение:Цена / Качество5
    Анимацията

    Бих препоръчал хотела на приятели.

    Подкрепен: 1 | | | Отговори | Сподели

Сподели в Facebook
Вход
Добави към любими
Последно разгледани
RN Приета на Резервация за За периода
Легенда: Нова заявка Потвърдена Чака потвърждение Приключена Отложен отговор

      Очаквайте скоро

      # Локация  
      Сайтът използва "бисквитки" (cookies) за подобряване на неговата ефективност . Продължавайки използването му, Вие се съгласявате с нашата "Политика за употреба на бисквитки"