ОЦЕНКА: 4.76 / 5 от 7
През 3-дневния ми престой, останах разочарована от "5-звездното обслужване" в Пирин Голф - бях настанена в апартамент с четири членното ми семейство, /с включени закуски и вечери, но не през Грабо или др. подобна фирма/. Оказа се, че почистването на стаите става при 10 дневен престой - стаята се почиства чак на 6-я ден ...- ако си по-малко дни /както в случая/ не ми се полага почистване и ако искам такава услуга ще е за моя сметка трябва да си го заплатя , както трябва да си заплатя и тоалетната хартия, която съответно свърши на 2-рия ден! Та това не е всичко! Имат европейски, гръцки и още някакъв ресторант. Не мога да не отбележа, че кухнята в европейския ресторант е на ниво, като се усеща качеството на добрия готвач! Обслужването отново куца! Сервирана бе вечерята без хляб, точно два пъти молихме обслужващата ни сервитьорка да ни донесе хляб и най-накрая помолихме колежката й ! Втората вечер администраторката ми предложи да вечеряме в гръцкия ресторант - речено сторено, въпреки, че в един от форумите други клиенти препоръчваха да избягваме "гръцкия им ресторант", предположих, че е нещо незначително! Напротив 2.30 минути чаках да ми сервират вечерята! Децата ми след 22.00 ч. започнаха да се изнервят и да ми повтарят, че са гладни! След забележка от моя страна, обещаха, че ще ме обслужат след малко и до тук! Обслужваха други изнервени клиенти които им дигаха скандали за закъснелите поръчки. Това е недопустимо за оферта на 5 звезден хотел - сервитьора трябва да следи погледа ми, когато искам нещо, а не да се чудя къде да нахраня децата си в 22.30 ч! при платени вечери предварително! Не знам как, а и не ми е работа как ги раздават тези 5 звезди, но не препоръчвам да си опропастите почивката и скъсате нервиje, заради никаквото обслужване на персонала и в хотела и в ресторанта!
Едно голямо НЕ!
Коментар на Росица К. от 26.08.2014 за престой 19-08-2014 - 22-08-2014