• Хотел Гергана - снимка 1
  • Хотел Гергана - снимка 2
  • Хотел Гергана - снимка 3
  • Хотел Гергана - снимка 4
  • Хотел Гергана - снимка 5
  • Хотел Гергана - снимка 6
Хотел Гергана

Хотел Гергана - Хисаря

Външни коментари за Хотел Гергана - Хисаря

Външни мнения и коментари за хотела. Препоръчваме Ви да се доверите на мненията на нашите клиенти, които със сигурност са били гости на хотела!
  • Да бъдем европейци,и по -малко Бай Ганьовци.

    Коментар на Стефка от 09.01.2014
    Посетих хотела на 02,01,14 за първи път.Хотела е чест и приятен.Водата също се поддържа чиста.
    Само имам една забележка -водата да бъде по-топла в басейна.Стига с този манталитет"Икономията е майка на мизерията".
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • условията

    Коментар на Илиева от 09.12.2013
    хотел Гергана е доста добър в сравнение с цените който предлага. За 26лв. ползваш басейн(в добро състояние), ремонтирана стая(нов мебели и латекс ), и закуска (по меню). Хората са любезни. В нито един хотел не съм плащала за халат само 2 лв.-за сравнение в банско е 10лв. и за паркинг 2лв.
    Подкрепен: 2 | | | Отговори | Сподели

  • СПА услуги в хотел "Гергана"

    Коментар на Карагьозова от 15.11.2013
    Много ми беше интересно да установя, че за петък и събота няма никакви места в хотела. За щастие ние бяхме голяма група и имахме направени резервации! Само че защо ли дойдохме в петък, като: басейна празен, ще го ползваме урте, парната баня и сауната не можем да ползваме, защото на момчето работното време било до 18 часа и таман ще се стоплят (ние пристигнахме от Варна в 17.30) и ще трябва да ги изкючи! Аааааа? Какво му казваш на туй? Маркетинг, мениджмънд или простотия? Знаеш че хотела ти ще е пълен и не си оправяш басейна навреме за петък да е готов, не си оправяш работното време на персонала да работи 2 дена до 20 ч. Не ти пука че хората напразно са идвали от другия край на България за да слушат оправдания! Докога?
    Подкрепен: 3 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 15.01.14 в 11:01 ч. от карина Отбележи като неуместен

    вие може да пристигнете и в 10, дали персонала е длъжен да ви чака...??? има хора които да ви посрещнат , на следващият ден може достатаъчно да се насладите на услугите на квалифициран персонал, в рамките на работното му времме

    Добавен на 11.07.14 в 23:20 ч. от Клиент Отбележи като неуместен

    Идвай по-рано, персонала теб ли да чака?

    Добавен на 11.07.14 в 23:20 ч. от Клиент Отбележи като неуместен

    Идвай по-рано, персонала теб ли да чака?

    Добавен на 11.07.14 в 23:21 ч. от Клиент Отбележи като неуместен

    Идвай по-рано, персонала теб ли да чака?


  • basein?

    Коментар на Милена от 25.10.2013
    Има ли басейн в този хотел и с какви размери е?
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • въпрос ?

    Коментар на Ganka от 12.10.2013
    С какви размери е басейна на х-л Гергана и колко градуса е минералната водата в него през зимата?
    Подкрепен: 0 | | | Отговори | Сподели

  • rezervashiata mi

    Коментар на valentina sokolova от 16.05.2013
    ve4e niakolko godini xodia v xotel gergana po noi!mnogo sam dovolna,vsi4ko e prekrasno!NO tazi godina postapixa neprofesionalno,kato mi otmenixa rezervashiata,koiato si biax napravila o6te mart mesesh!15 dni predi da zamina me otriazaxa!mnogo lo6o,razo4arovana sam!za6to sa tezi predvaritelni rezervashii slad,kato ne se spazvat!
    Подкрепен: 6 | | | Отговори | Сподели

  • коментар

    Коментар на Иванина от 20.10.2012
    Мила г-жо,Ruska R ,по някой път трябва да дадеш,за да получиш.Ако по някакъв начин очаквате добро отношение,нали се сещате,че трябва и вашето да бъде такова,защото макар близначките да са слушители ,те все пак са хора с достойнство и чувства ... И ще ви кажа в какъв смисъл точно го казвам.Доколкото следя форума тук никой до сега не се е оплакал от тях,а нали ви е ясно,че щом едно такова изказване не е подкрепено от други такива,то то се превръща в недостоверно ....Замислете се дали не е по-добре да премислите за какво сте останали с такова мнение ,вместо веднага да коментирате публично,защото по този начин какво ще бъде отношението на всички останали, идвайки в хотела ,към тях,след като са прочели какво са писали злонамерени хора като вас ?!?!Нека всеки сам прецени персонала,а ако иска да изказва мнение да коментира база,храна,процедури и т.н ....... Разочароват ме хора като вас и все повече съжалявам,че в България на никой никога не може да се угоди !!!!!!!!!!!!!
    Подкрепен: -2 | | | Отговори | Сподели

    Добавен на 13.09.13 в 09:44 ч. от galia raeva Отбележи като неуместен

    moite blagodarnosti Ivanina


  • БХ "ГЕРГАНА"-Хисаря

    Коментар на Ruska R от 10.07.2012
    Препоръчвам на рехабилитаторите ,при цялото ми уважение към труда им,да бъда малко по-любезни с гостите на хотела.Двете сестри близначки от магазина и кафето,включително и колежката им от същото кафе,да се научат,че клиента винаги има право и, че подобно високомерно поведение съвсем не е подходящо нито за мястото,нито за позициите,които заемат.Да!Базата е мн.добра,чиста и поддържана.Храната е приготвена добре,макар и в по-ограничено количество.Учудваща е политиката на хотела.При десет дневна почивка,със съответтващите процедури за десет дни,каквито са по НОИ,се питам ,защо са ми десет нощувки/трябва да са девет/ и никуму ненужни закуска и обяд на единадесеттия ден?Отгоре на всичко,само дето не ме вързаха да остана да спя и да ям на единадесеттия ден,без никой да се интересува ,че съм на работа.В други бази ми предоставят чаршаф за еднократна употреба при физиотерапията,соли за вана и масажни масла.Тук всичко се купува,при това с надценка.И понеже е така гостите лежат по кушетките без да си постилат,каквото и да е.Басейна също се плаща.Градчето е чудесно,много зелено и чисто.Бих посетила отново БХ"Гергана",ако съм сигурна,че надменността и некоректността бъдат коригирани!
    Подкрепен: 7 | | | Отговори | Сподели

  • БХ Гергана

    Коментар на ПЕТЯ от 10.05.2012
    Изкам да изкажа благодарност към БХ "Гергана" гр. Хисар, много съм доволна от условията в хотела, процедурите и персонала. Като база е добре поддържано, колектива работи много професионално, надявам се и тази година като отида - да бъде всичко на добро ниво!
    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

  • Лечение в х-л Гергана

    Коментар на С.Манолова от 04.01.2012
    За първи път посещавам този санаториум,но съм очарована от Д-р Хайманова и целия екип, който работи там.Топло отношение към пациентите и професионален подход към всяко заболяване.Старателно поддържана база, разнообразно меню за хранене и вежливо обслужване от страна на обслужващият персонал.Радвам се, че има такива места с такива хора,където да се почувства добре всеки.Съжалявам само,че не мога поименно да благодаря на някой служители, защото никой нямаше бадж с име и фамилия.Отправям едно общо благодаря към всички.Пожелавам им през Новата 2012 г.да запазят добротата в себе си и да бъдат все така професионалисти в областта в която работят.Бъдете живи и здрави!
    Подкрепен: 5 | | | Отговори | Сподели

Добави към любими
Последно разгледани